Gå til innhold

Til dere som husker at jentene mine hadde blitt "tatt "på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forholdet er nå anmeldt og vi har skaffet advokat.

We`re gonna nail his ass!!

Forbaska drittmann,ødelegger småjenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bra!

sørg for at han får den straffen han fortjener...:)

lykke til=)

Skrevet

Så bra!!!

Stå på!! Han skal få råtne i helvette!!!

Skrevet

Ja,skal sørge for det !

Strafferammen var visst fra 1 år...rart igrunn!

Skrevet

Enig,sjokkabolla!!

Råtne skal han!Kristen er han også..lurer på hva disse kristne som beføler småunger egentlig tenker på?At de skal bli tilgitt for alt de gjør så lenge de ber?

Til helvete med hele kristendommen!Er det rart jeg ikke er kristen?

Hyklere!

Skrevet

Du sendte ungene til psykolog sant? For å finne ut om det lå noe i det??

Hva skjedde da? Fikk de ut av dem at det faktisk var sant? Sa de noe? Eller hva skjedde?

Ja, du trenger ikke svare hvis du ikke vil...men interesserer meg sånn!

Skrevet

lykke til HI!

du er tøff som står på!!synes starfferammen for den type forbrytelse er latterlig lave, men la oss håper han får maks straff.

skulle blitt hengt ut i avisa med fult navn og bilde disse folka!

Skrevet

Har ikke sendt de til psykolog nei,de skal i dommer avhør..Dvs..de sitter i et rom med en etterforsker,i rommet ved siden av sitter overgripers advokat,etterforskere,jurist osv..Slik at barna slipper å forklare seg flere ganger.

Vi vil ikke strø salt i såret,la det synke inn hos barna og la politiet ordne resten.

Hun eldste har hevdet hardnakket på at alt var sant,jeg har ikke annet valg enn å tro på det.

Overgripers samboer har ringt og prøvd å lagt skylda over på barna..At hu minste var seksuell???Feiler det henne da?Ingen barne har selv skyld i at noe slikt skjer!Det er jo den voksne som må vise seg ansvarlig og evnt avvise,forklare osv.

En må da kunne styre sine lyster?

Jeg svarer på det meste,litt godt å få det ut anonymt,kan ikke gå ut med nick heller..du forstår sikkert.

Skrevet

Ja!Ut med navn og bilde!Slik at andre slipper å få gjennomgå!Enig til tusen!

Men folk skal få vite hvilken drittsekk han er!

Skrevet

selvfølgelig!!!

Skjønner godt at du gjør det på den måten og verner om barna dine!! Du er en god mor :)

Bare sørg for å få erstatning, så du kan betale for noen timer til psykolog dersom du vil at barna dine skal dette etterpå eller når ting har fått roet seg? Sånn at de ikke får noen traumatiske opplevlser som voksne/senere.

Skjønner så klart at du er anonym! Vi støtter deg alle sammen!!! Jeg er kansje litt emosjonell, men er faktisk veldig stolt av deg!!

Skrevet

Tusen takk for fine ord!Det varmer:-)

Gir deg oppdatering på hva som skjer etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...