Gå til innhold

Om moralisering og provosering...

Anbefalte innlegg

Hei til deg som les dette!

Eg er av og til innom her, når eg får som mest lyst på ein røyk. Fordi eg innbilte meg at dette var eit forum for oss som enten har slutta eller prøvar å slutte. Men eg bli like skuffa kvar gong! Dette er første gongen eg skriv innlegg her, men no er det nok. Kvar gong eg kjem inn hit finn eg innlegg, gjerne lange, som er laga kun for å provosere eller moralisere. Og eg kunna alltids skrive eit slikt sjølv - eg har jo greidd å slutte. Men eg har så lyst på røyk med jevne og ujevne mellomrom at eg forstår at mange ikkje greier å slutte. Difor har eg heller ikkje behov for å fortelje alle andre om kor farleg det er å røyke. For det finst garantert ikkje ei einaste jente her inne som ikkje veit det!! Det verste er nesten at dei som skriv desse innlegga, lagar seg eit skalkeskjul for å provosere - dei skriv "ver så snill å slutte" eller "ver så snill å tenk på barnet". Kvifor trur de at dei som ikkje greier å slutte har dårleg samvit??

Eg synest det er synd at folk som ikkje har noko her å gjere kjem inn hit. Men det kan jo hende at dei har så mange problem sjølve at dei blandar seg i andre sine i staden for å ta tak i sine eigne? Enten det, eller så er dei perfekte...og det er nesten verre spør du meg.

Dette vart langt...poenget er berre at det er synd at forumet ver brukt til anna enn det det er meint for. Det er kjipt å kome inn her og sjå korleis nokre rakkar ned på dei som ikkje har greidd å slutte å røyke. Eg forsvarar ikkje røyking, verken når ein er gravid eller ikkje, men eg forstår og veit kor vanskeleg det kan vere. Eg slutta den dagen eg oppdaga at eg var gravid - eg greidde det ikkje før. Og det er først no - snart to månader etterpå at eg ikkje har lyst på røyk absolutt kvar dag. Men dette har jo folk prøvd å forklare før meg - det er vel noko ein berre fostår om ein har røyka eller røyker sjølv.

Til sist: kanskje vi kan kvitte oss med desse moraliserande og provoserande betrevitande menneska om ingen her inne svarar på innlegga deira, uansett kor provosert ein blir??? Ikkje veit eg, men det ahdde i alle fall vore fint om forumet kunne blitt endå meir nyttig for dei det er laga for!

Og lukke til til alle som prøvar å slutte!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5239891-om-moralisering-og-provosering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puh, trodde jeg var alene om denne meninga jeg. Jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Du har på en veldig fin måte klart å formulere deg og jeg er SÅ ENIG SÅ ENIG.

Er skikkelig utrivelig med denne moraliseringen, slitsomt. Er slit nok å ha dårlig samvittighet fordi man ikke klarer å kutte ut røyken 100%, men kanskje 80-90 %.

Skulle tro at voksne mennesker visste bedre enn å spille på andre sin samvittighet, rakke ned på og preke om moral og hva som er rett og hva som er galt. Man skal ikke gjøre store feilen før man blir oppfattet som en som "tar lett på ting", "ikke tenker på barnet", "ønsker dere et barn som har liten hjerne og lav IQ?", "egoister", "mennesker som bare durer på" osvosv.

Folk som ikke har noe å gjøre her, sier du? Hvem er det som bestemmer det? Er enig i at det ikke må mobbes, men du kan bare ikke ekskludere dem du vil fordi du ikke liker alt som blir skrevet.

Du kan jo ofte se av overskriften hva innleggene handler om, så la vær å les de som du ser er kritiserende. Og husk, du er garantert også rundt og kikker på forum hvor du ikke "hører hjemme".....

Grunnen til at mange helst vil "ekskludere" ikke røykere er at nesten samtlige driver med regelrett nedrakking av andre mennesker, dømmer dem og prøver å få dem til å føle seg som en dårlig mor.

Akkurat, hvem er det som bestemmer? Det virker mange ganger som fanatiske "ikke røkere" skal bestemme hele tiden, de er moralens voktere.

Nå snakker jeg ikke til deg direkte for du var ganske finslig i forhold til visse andre, så det er vel helst "moralens voktere" jeg snakker til her.

Enig med deg at alle kan gå inn og kikke på forskjellige forum, men har dere ikke noe fint og si, eller saklige råd, så ikke kom med noen kommentar. Skal liksom være et forum for hjelp, støtte og omsorg, ikke rent Hat. Vi skal være forbilder for barna våre (ikke forbilde for å røke da selvfølgelig), men vise tåleranse, omsorg, empati, ikke mobbe. Vi skal gjøre dem sterke og selvstendige med stor tro på seg selv.

Annonse

Du som startar innlegget ditt med "Folk som ikke har noe å gjøre her, sier du?" trur eg må lese innlegget mitt (hovudinnleggar) ein gong til. Det er ikkje det at eg, og mange med meg, "ikkje likar" det som vert sagt/skrive, poenget er eit heilt anna. Les ein gong til og sjå om du får det med deg :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...