Gå til innhold

Oktober: Snuppsnupp???:-)


ventos

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har sett noe til deg...er du innom her innimellom??

Håper det går bra med deg.

Har du vært på ul? Når fikk du termin?

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ventos :-)

Ja,jeg er innom i ny og ne.Har akkurat vært på en liten ferie i Danmark.

Alt går bra med oss,var på ul om tirsdagen på rikshospitalet.1 times ul.

Da fikk vi se masse av den lille jenta vår:-) Legen var temmelig sikker på at det var ei jente,men en er jo aldri helt sikker da.Vi måtte ta en en grundig sjekk av hjerte til babyen,da vår datter har medfødt hjertefeil.Men alt ser supert ut hittill.Jeg har termin 12.10.Ellers er jeg i kjempeform,sliter litt til tider med halsbrann men det er så og si det.

Hvordan går det med deg da?Skal du føde på Tønsberg?Har du hørt no mer om hvordan det går med de andre jentene?

Ha en god helg så chattes vi:-))

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg..og godt å høre at alt står bra til med den lille. Var på ul forrige torsdag, og legen så veldig tydelig at det var en gutt:-))) Alt så bra ut der, heldigvis, så nå er det bare å vente spent til høsten. Termin ble 20. 10, så jeg ligger en uke etter deg. Nei, skal ikke føde i tønsberg. Blir Skien her. Ellers er formen sånn passe om dagen. Sliter med bekkenløsning og halsbrann...uff:-) Ikke så trøtt lenger, og det er jeg glad for. Håper du gir lyd fra deg litt oftere her inne nå da. Koselig å høre fra "kjente." Jeg vet ikke mye om de 2 andre. Ikke hørt fra blir det et søsken siden påsketider. Athena skal igang med 3. forsøk nå i juni, tror jeg. Er innom ass. befr. innimellom for å se etter henne. Ha en god pinse, så snakkes vi:-)))

 

Klem igjen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere begge to! Hyggelig å se nickene deres her inne :)

 

Jeg er innom her, men skriver ikke ofte. Dette svangerskapet er IKKE moro, er på sykehuset opptil flere ganger i uken. Sliter med blødninger, litt lekking av fostervann og til tider sterke kynnere..... Ikke sammenlignbart med de aller fleste her inne, heldigvis!!! Har fått to diagnoser, legene er ikke enige inne på SiV.

Vi har fått beskjed om vi får ta en dag av gangen og håper på at det holder så lenge som mulig. Det kommer til å bli vurdert innleggelse på Rikshospitalet i uke 23, men det er jo enda litt tid til. Vi er glade for hver dag som går, og jeg fortsatt er gravid! Legene på sykehuset sier selvfølgelig forskjellige ting, og er til tider veldgi frustrert.

"Sjefen" der inne har sagt klart i fra at vi får håpe det holder en stund til, men at dette nok kommer til å bli et prematurbarn, tatt med keisersnitt!

Men, en annen lege der inne sa det kan man da ikke forutse, og sa at vi får håper det holder til godt utpå høsten. Ul termin er satt til 17/10.

 

Det positive er at jeg heldigvis ikke merker noe til bekkenløsningen fra sist, og har heller ikke halsbrann!!

 

Lykke til videre begge to!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Åååå, så flott å høre fra deg. Har vært rundt på sidene her å sett etter deg siden påske. Tenkt på deg:-))

Syns det høres veldig tøft ut det dere går igjennom nå, men alikevel bra at du får så tett oppfølging. Og bra at h#n fortsatt klorer seg fast!! Godt at de har kommet så langt i forskning og utrvikling, at premature barn har så stor sjanse til å overleve. Man vet neimen ikke hvor heldig man er når alt utvikler seg normalt med magen...tiltross for plager som bekkenløsning, hovne ben og halsbrann.

Håper dere klarer å holde motet oppe, for jeg er sikker på at det skal gå bra jeg.-)))

Var ihvertfall kjempe koselig å høre fra deg, og håper du gir lyd fra deg igjen...

Lykke , lykke til så lenge!!!

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...