Gå til innhold

smerter i mellomgulvet

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Jeg har så sinnsykt store smerter i mellomgulvet om dagen, lurer på om dette er vanlig, og om dere har det og? Det er på midten under mellom puppene liksom. Det er så ømt at det er helt vilt. Jeg lurer på om det kan bare være presset fra min lille som gjør det slik? Det blir verre utpå dagen. Jeg kjenner ikke at jeg har så mye spark opp mot der, men det kan vel kanskje være det og? Jeg har relativt kort overkropp, så jeg begynner jo å merke at magen presser oppover. Er i uke 35.

I tillegg er jeg begynt å bli veldig trøtt midt på dagen, og trenger mer søvn enn vanlig igjen?!

Noen andre som har det som meg??

Blir glad for svar.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner godty at ungen presser på mellomgulvet nå. Nesten som noen har sett en stokk fra halsen og ned til underlivet. Går liksom nesten ikke å bøye seg. Er ikke øm og støl i mellomgulvet som kanskje du mener men har til tider sinnsykt vont i ryggen siden jeg ikke klarer å bøye eg skikkelig. Kjennes nesten ut som jeg har fått ett sånn hardt slag i ryggen som en mister pusten av. Ungen min ligger enda høgt oppe. Håper den synker litt ned snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kjenner meg igjen i det du sier - kjennes ut som om det er vondt eller ømt igjennom til ryggen, liksom?

Legen mente det var muskulært - og jeg finner punkter langs ryggraden som det hjelper litt å trykke mot. For en stund i allefall.

Blir liksom litt lut i ryggen med denne magen, så det er nok musklene som protesterer.

Har hatt det slik ganske lenge.. Hjelper å ligge flatt ut på ryggen...

Håper det blir bedre!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...