Gå til innhold

Hva fikk babyen din i gave ved fødselen av svigerforeldre?

Anbefalte innlegg

Hun fikk masse, masse klær av svigers også fikk hun vogge som svigerfar hadde laget..

jeg og sambo fikk ny steikepanne :P som gave vi (fikk så mye blomster fra min side av familien at sambo måtte gå ned 3 ganger for å få alt opp på rommet) så da sa svigermor at hun heller ville kjøpe noe annet som vi trengte istdenfor mere blomster...

Ja også fikk vi smørsmeltepanne og smørepensel...

Fortsetter under...

Ja ja, det ser ut som jeg har verdens gjerrigste svigerforeldre!!

Jenta mi er nå 6 mnd og har kun fått flg:

Ved fødselen: nattbody (fikk ikke brukt denne da den er altfor liten. Prøvde å bytte, men kunne ikke fordi den var kjøpt på salgs!)

Til Jul: 500 kr (til henne og broren). Svigerforeldre sluttet å gi oss foreldre julgaver siden barna fikk istedet.

Ved 3mnd: sparkebukse (også denne var for liten i størrelse. Prøvde å bytte, men kunne ikke fordi den var OGSÅ kjøpt på salgs!)

Vel, det var alt jenta mi fikk:-(

Håper på bedre tider.....

HI

fra svigermor fikk hun et smykkeskrin og et smykke, bamser, en kjole og en pysjamas. jeg fikk gavekort på spa!;) har i tillegg fått stellekommoden av henne.

fra sviger far(de er skilt) fikk vi en kjempe fin blomst. og en del klær.

Syns det virker så snålt å ramse opp hva man FIKK til babyen sånn? Besteforeldre kan skjemme bort unger på mange vis, men helst ikke med ting, i min verden ihvertfall...

Jeg setter mye mer pris på om besteforeldrene kommer med en liten ting som kommer fra hjertet, enn at de har med seg nye ting/klær hver enda gang de kommer ihvertfall. Hvor glade de er i barnet vises ikke gjennom hvor mye penger de har til å kjøpe gaver!

Annonse

Vi fikk en blomsterbukett på sykehuset. Hadde allrede fått stellebord og masse klær+ammepute så forventa absolutt ikke å få noe. Men når vi kom hjem hadde svigermor og min mor gått sammen om å vaske hele huset :) Ble plutselig lagt inn så hadde ikke gjort det ennå. Tror jeg satte mest pris på å komme hjem til et ryddig og rent hjem men rene sengeklær og grønnsåpe lukt :)

Nå var ikke vi akkurat sammen når jeg fikk datra mi da, men vi hadde jo vært sammen i fem år, så "svigermor" ga meg blomster og klær til den lille..

men det viktigste må da tross alt være at de stiller oppp!! Hadde gitt blanke i fine gaver for masse penger, hvis det hadde vært en måte å kjøpe seg fri på.

Hos min egen mamma fikk jeg hjemmestrikka klær til den lille, og forventa meg ikke mer. Men du og du som hun stiller opp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...