Gå til innhold

Småblødning....

Bevind *har født*:)

Anbefalte innlegg

Var på do i sta å tisset og når jeg tørket meg kom det litt ferskt blod på papiret. Prøvde flere ganger,og hver gang kom litt til. Har ikke hatt noe mer blod i truseinnlegget senere. Noen som vet hva dette kan være?? Er 35+4

På forhånd, takk for svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du, jeg hadde det sånn for noen uker siden.men det var bare vet ett dobesøk.og siden jeg ikke følte meg uvel, eller hadde smerter eller noe sånt, så tenkte jeg å la det bero. det er jo veldig mye blod i omløp i det området akkurat nå, så det er nok ikke uvanlig med en småblødning i ny og ned.

det er den eneste forklaringen jeg har. åsså ville jeg fulgt med på om det vedvarer og se på formen din i tillegg, og kontakte lege eller jm om det blir uttalt.

er selv 34+4.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det sånn to forskjellige ganger, hos meg kommer det av åreknute jeg har fått i underlivet,når den blir veldig øm så blør det litt, men som andre skrev så er det nok pga blodgjennomstrømmingen, men blir det mer enn bare bittelitt må du ringe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tanker som slo meg:

-slimproppen

-hemorride

...men hadde jeg sett blod..så hadde nok jeg kontaktet lege/jordmor...for en kan aldri bli forsiktig nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...