Gå til innhold

Småblødning....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do i sta å tisset og når jeg tørket meg kom det litt ferskt blod på papiret. Prøvde flere ganger,og hver gang kom litt til. Har ikke hatt noe mer blod i truseinnlegget senere. Noen som vet hva dette kan være?? Er 35+4

På forhånd, takk for svar=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Frantic
Skrevet

Det beste er nok å ringe lege/føden/jordmor og spør hvordan du skal forholde deg til dette. Kan være ulike grunner til småblødning, og trenger ikke bety noe mer enn at slimhinnene har blødd litt - ikke uvanlig i et svangerskap. Har selv hatt noen småblødninger som er blitt sjekket på føden, årsaken til mine har vært at morkaken ligger litt langt nede og har fått et lite støt slik at den har blødd litt..... det første spørsmålet jeg fikk på føden var faktisk om jeg hadde hatt samleie i det siste, da det ikke er helt uvanlig at det kan medføre litt småblødning pga tynne slimhinner.....

Er du usikker eller hvis det kommer flere ganger ville jeg tatt kontakt med føden for en sjekk. Lykke til!!!!

Skrevet

var innom føden på innskrivning/omvisning her om dagen. fikk beskjed om at enhver blødning skulle fødeavd ha beskjed om. ikke slimpropp med gammel blod da..

Skrevet

ja når vi er kommet så lang vil de ha oss inn dit istede for at vi skal til lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...