Gå til innhold

Litt hyggelig oppi alt.. :o)

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har bare lyst til å dele litt positivitet med dere jenter jeg.. Vi har det slitsomt nok til tider, så vi må klore fast i det som er hyggelig ikke sant??

Har ei tulle i magen som skal ut om ca 6 uker, og jeg har hatt mye pes med barnefaren. Vi bodde sammen i to år, og da han nettop hadde flyttet ut fant selvfølgelig jeg ut at jeg var gravid (to mnd på vei også faktisk!! -ja, det går an..). Siden jeg da ble alene, flyttet jeg sørover til hjemplassen min. Det er 60 mil fra barnefaren og meg i dag. Jeg ble et helt annet menneske da jeg kom til mine hjemtrakter, hadde ikke hatt det så godt på lenge.. Ville mest bare kutte ut barnefaren, men jeg er nå av den mening at det er bra at han faktisk vil følge opp ungen sin, så jeg bestemte meg for å holde kontakten. Har bestandig vært en selvfølge for meg egentlig, selv om jeg til tider skalv og ville gråte når han ringte meg fordi jeg visste at det ville bli krangling ut av hver eneste samtale vi prøvde å ha.

Men nå har jeg snakket med ham to ganger å rad på telefonen, han er kjempehyggelig og spør hver gang han ringer om jeg har det bra og om det går bra med magen. Høres kanskje rart ut, men dette betyr mye for meg.. Dette er en mann som jeg blir/er knyttet til for resten av livet (selv om vi bor langt unna hverandre), og da har det alt å si at vi kan samarbeide som venner om vårt felles barn.

Håper flere av dere er så heldige at barnefaren tar til vettet og innser at ting er som dem er og prøver å gjøre det beste ut av det!

Stor klem til alle dere som er alene der ute!! :o)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...