Gå til innhold

kvalm på kvelden jeg ................. noen fler?


Meg og bøllegutta!!

Anbefalte innlegg

Igår kveld var jeg innmari uggen og kvalm. Men i hele dag har jeg vært fin hehe merkelig! Glemmer nesten at jeg er gravid når jeg føler meg normal. Er bare i uke 5 da men det var sånn forrige gang også : ) Noen fler som er sån?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært kvalm i det hele tatt jeg, men har lettere for å brekke meg, og er mer ømtålelig for lukter på kvelden... Får ofte halsbrann på kvelden og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morgenkvalme??? nei her er det dessidert kveldkvalme. Spiser godt på dagen og er sånn passe i form, men når ettermiddage kommer blir jeg kaldsvett og dritkvalm og orker ikke mat i det hele tatt..om kvelden ligger jeg bare på sofaen og ønsker meg bare neste dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først hadde jeg kveldskvalme, så morgen- og kveldskvalme, så

hele-døgnet-kvalme.. ;)

men nå er jeg ikke no kvalm lenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kvalm på kvelden. Kvalmen min begynte vel i uke 6/7 og nå er jeg i uke 9. Jeg er ikke så kvalm at jeg kaster opp (heldigvis), men er i tillegg veeeeldig trøtt (hele døgnet)... Ligger en del på sofaen, ja! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm hele døgnet jeg..

Kan godt stå opp fra senga etter jeg har lagt meg bare for å kaste opp.

 

Huff, slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff ja, er kvalm hele tida jeg også.

Har heldigvis ikke kasta opp enda.. *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 4-2...er også kvalm om kveldene...de siste 3 dagene....

Vet av erfaring med to tidligere graviditeter at kvalmen kommer til å forflytte seg til morgenen etterhvert...

Hos meg starter det på kveldene...må spise lite og ofte for ikke å spy...etterhvert kommer morgenkvalmen...den klarer jeg ikke å "spise" bort....desverre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 6 og er morgenkvalm hele tiden ..klarer ikke spise før utpå ettermiddsgen jeg :( er også enormt trett når det blir kveld og sånt ...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være småuggen innimellom hele tiden...Men ikke kastet opp ennå... Er 6+1..... Men kan våkne på nettene av at jeg er dritkvalm.....Men ikke mer enn det...

Er ømtålig for lukter jeg og....Småbrekker meg inni meg når jeg ser eller tenker på feks kjøttpålegg....Orker ikke det lenger....Må ha noe søtt.....Eller så får jeg ikke i meg mat...For matlyssten er ikke på topp om dagen nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp. Er kvalm hele dag og om kvelden spyr jeg. Var slik med min forgje og. (så det blir sikkert en jente til :-) ) Er 11+1. trodde kvalmen og oppkasten skulle gi seg, men neida.!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...