Gå til innhold

2 cm åpning på kontroll i dag!

Dream

Anbefalte innlegg

Akkurat kommet fra kontroll på Riksen - det var 2 cm åpning og avflatet og tynn livmorhals. Tydet på at noe ville skje snart - uten noen løfter. Blødde litt fortsatt etter undersøkelsen. Gutten er liten men har det bra. Så nå håper vi og krysser fingrene for at noe vil skje snart. Så spennende !!!!! Fikk samtidig vite at datteren min også har fått fødeplass på Riksen, med første time 6.juli og ul 20.juli. Må jo le litt for da kommer jeg jo til å fortsette med kontroller der frem til jul, men da med datteren og en nyfødt liten sønn. Vi gleder oss stort til begge de to små miraklene våre. Ha en fin dag alle sammen.

Fortsetter under...

Dette blir spennende du! Du får helt sikkert hilse på din lille prins før meg ja :-) og takk for et hyggelig møte i går.

Jeg har vært på kontroll i dag - ingen endring hos meg. Og skjer det ikke noe i løpet av pinsen ønsket JM at vi skulle settes i gang i løpet av uken. Nå krysser jeg fingrene - både for meg og deg.

Ha en fin og spennende pinse!

Klem

Annonse

Takk for koselige hilsner alle sammen !!!

Har jobbet i hagen i hele dag, men neida ingenting skjer. Bare kynnere og stikkinger i livmorhalsen. Tenker på dere også velve, Pusken og Sommerbarn !!! Tenk nå kommer snart våre små på rekke og rad. Lykke til dere også!!!! så spennende dette er for oss. Gleder meg til å høre nyheter fra dere. Ha en fin pinsehelg.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...