Gå til innhold

hei Ann73 !

Hælledussen&guttaboyzzz!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei, jeg skal også føde på søf, har termin i august. Når har dere termin? JEg går til kontroll hos en overlege på SØF og har i grunn vært fornøyd. Skal også til samtale med jordmor på spesialenheten. Hun anbefalte det selv om jeg har født før. Dette ble en annerledes fødsel mente hun og det var viktig å være forberedt. Hva slags oppfølging får dere?

Hei!

har termin 14 september, har vært på UL der 2 ganger nå, skal 8 juni igjen.

Hvem lege har du? jeg har ei Finsk ei tror jeg, Laine eller noe i den duren, hehe!

Sist kontroll jeg var på sa hun ingenting, var inn og ut igjen, sa bare at alt var bra, over på et par mnutter...blei litt skuffa da, hadde tenkt til å spørre om masse men hun hadde tydligvis ikke tid.

har de sjekket livmorhalsen på deg? leste her på BIM at det burde gjøres, ikke gjort på meg.

Vet du hva du får eller? Hun vanlige jordmora på den ordinære UL trodde det var 2 gutter, hadde jo håpa på ei jente i hvertfall, har en gutt på 1.5 år fra før også...så detta blir nok tjo og hei !

Livredd for fødsel da første gangen endte det opp i Akutt keisersnitt til slutt etter ørten timer, var skremmendes.....

Oi blei litt langt dette her gett (o: Hvor bor du foresten?

Jeg har gått fast hos overlege Fossen han er rolig og nøktern, spørr hvordan jeg har det og forklarer masse underveis på ultralyden. Han har ikke sjekket livmorhalsen min så det har jeg tenkt til å spørre om ved neste kontroll. De mener det ene er en gutt men er litt mer usikre på den andre men han mente at det nok kunne være en jente. Jeg har ei jente på snart 2,5 år så jeg har sjangset på å ta frem baby klærne hennes igjen. Gutte baby klær har jeg arvet etter nevøen min som nå er 4mnd.

Jeg bor i Askim så jeg har ett stykke å kjøre til SØF men føler meg trygg på å føde der. Jeg hadde også en lang fødsel sist. Ble satt igang etter vannavgang og venting ett døgn. Fikk ikke åpning bare masrier, ble utslitt ettersom det gjorde så vondt, etter 12 timer ga de meg petidin og sa jeg skulle sove og hvile meg. Men da fikk jentungen hastverk og ville ut så da fødte jeg på 3,5 time. KAn ikke si jeg gleder meg til fødselen men tror samtalen med jordmor på spesialenheten kan hjelpe på uroen.dette er forresten et tilbud til alle som skal føde på SØF. Bare å henvende seg til fødepoliklinikken.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...