MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. juni 2006 #1 Del Skrevet 2. juni 2006 hva mener dere om å prøve på en ny så tidli.....sambo har lyst, men eg er litt usikker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 2. juni 2006 #2 Del Skrevet 2. juni 2006 Har du ork - så kjør på!!! Det blir isåfall 15 mndr mellom, men 2 skoleår. For min del har det aldri vært aktuelt med så tette...puh.. Lykke til med avgjørelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 2. juni 2006 #3 Del Skrevet 2. juni 2006 Oi... det er ikke jeg klar for! Og jeg vil nå bare poengtere at selv om samboeren er klar, er det ikke viktigst at du er klar? Og hva med fødselspenger til neste permisjon? Er jo greit å rekke å tjene opp de også... Men er dere begge klare, ja da er dere jo klare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 2. juni 2006 får ikke fødselspenger....er på yrketsrettet attføring....så det trenger eg ikke tenke på.... nei, eg vet ikke helt eg....må nok tenke grundig gjennom det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 2. juni 2006 #5 Del Skrevet 2. juni 2006 det er iallefall viktig at du tenker godt igjennom det-- min søster fikk nr 2 "slik", han var klar ikke hun.. og det ble knalltøfft!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 2. juni 2006 ja skal tenke over det veldi godt...er bare det at eg har hatt lyst på en til og snakket mye om det...men så ble plutselig sambo enig.....og da ble eg usikker med en gang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 2. juni 2006 #7 Del Skrevet 2. juni 2006 klart, vi har også kjempe lyst på nr2...og nr 3, men alt til sin tid! Nå skal jeg bare kose meg m veslegutt, før jeg skal erobre kroppen min og ha den helt for meg selv ( og litt til min kjære ektemann) ei god stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå