glad_jenta Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 tips til hva jeg kan gjøre med det til en snart 3 mnd. gammel baby`? ser ut som noe flasser av...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Bader mini med kun olje i karet, da får også hodebunnen litt olje. Hjelper minst litt ihvertfall
Nusseline♀♀♂ Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Lillegutten min på 2 mnd er også plaget med dette, mest i tinningen. Men jeg kan ikke bruke olje på hodet for han har maaaase hår!
glad_jenta Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2006 jeg gjør jo det hver dag,hjelper vist ikke:(
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Smør på a-creme og tørk det forsiktig bort etterpå med en våt klut. Kjempelurt triks for de "hårete" små
Nusseline♀♀♂ Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Jeg er en smule hysterisk når det gjelder parabener jeg da.. Inneholder ikke A-creme parabener?
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Da bør du styre unna, ja A-creme er det eneste som har passert nåløyet hos oss fordi den inneholder den mildeste typen av paraben (visstnok). Ellers går det meste i Seba Med sine produkter.
*Kleopatra Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 A-creme fikk 4 av 6 poeng i testen til Grønn hverdag, så det finnes "bedre" kremer. Men jeg vet ikke hvorfor den fikk trekk da...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå