Gå til innhold

April: Var litt lite søvn hos oss i natt også..

vb-76

Anbefalte innlegg

Våkna av at Didrik hosta litt i løpet av natta. Etterhvert syntes jeg det luktet litt surt borti senga hans. Da så jeg at han har gulpa/kasta opp biter fra middagen.. i søvne.. han bare hostet, småsutra og sov videre... Da jeg løfta han opp var han tilgristet store deler av pysjen, fikk skifa på han og la han i senga mi resten av natta. Var livredd for at det skulle komme mer, ettersom han la seg tett inntil ansiktet mitt med sitt ansikt. Tok jo litt tid før han sovna igjen..

Uff syns det var litt ekkelt jeg, at han ikke våkna mer av det selv enn han gjorde. jeg begynte jo å tenke på at han kunne kveles av bitene han fikk opp..

Vi grilla kotelett i går som han fikk smake på, og det var de bitene som kom hele opp igjen, 10 timer etter vi hadde spist, sammen med noen mais korn. Kanskje ikke den beste maten å gi han, tenkte litt på det for det er vel ganske salt, men lot han få likevel... Den lille kroppen klarte ikke å fordøye det hvertfall. Så nå blir det nok en stund før han får smake det igjen tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har hørt at små barn ikke skal ha stekt mat i den alderen jeg,men jeg vet ikke om det stemmer,men jeg tør ikke å gi lillegutten min stekt mat enda,men mat som er godt kokt.

Jeg vil gjerne høre om det er andre som har hørt det samme,eller om det er jeg som tar feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt noe om at de ikke skal ha stekt mat? Noen andre som har hørt det?

Jeg har gitt Maiken alt av mat vi spiser nå, men har styrt unna sterk krydret mat. Nå har hun heller aldri kastet opp, så det ser ut som hun tåler det meste.

Men jeg skjønner bekymringen din vb-76. Kanskje vente litt med å servere han det igjen.

Krysser alle fingre og tær for at nattesøvnen var bedre i natt, slik at dere er uthvilt til bryllup. Håper dere koser dere : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bedre med søvnen hos dere nå. her er det bedre, men han våkner ofte og gråter eller eg. skriker om natten. Det er over før jeg kommer meg inn til han. Varer bare 2-3 sekunder...og jeg tror ikke han er våken engang. Men det blir jo jeg! Også må jeg inn å sjekke han...og da er jeg jo våken så da tar detv litt tid å sovne igjen... Så er litt trøtt om dagen. Lille er fortsatt like grinete på dagtid...og nå er gubben syk, så jeg gleder meg til bedre tider, ja...

Håper bryllupet ble bra, og at det giikk fint med Didrik mens dere var der! Godt å komme seg ut litt.

Også...til stekt mat....Lille har fått stekt kjøtt (bla flesk)etc, men jeg pleier å skjære bort selve stekeskorpen. Vet ikke om det har noe for deg. Krydret mat har han fått en del av, det går greit, men jeg merker han blir litt urolig i magen av det. Jeg har vært heldig; han har aldri kastet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...