selfangerkjerringa Skrevet 2. juni 2006 #1 Del Skrevet 2. juni 2006 Igår kjente jeg det første fiskesprellet der inne! som om det skulle vært en liten sardin der inne som sprellet med spolen Første og eneste gangen hittil, men det var overhodet ikke til å ta feil av! Kjente det igjen fra forrige svangerskap... åååh det var så morsomt!!! Gleder meg til neste gang, selv om jeg vet det kan ta både dager og uker... hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #2 Del Skrevet 2. juni 2006 Så tidelig??? går det virkelig an. Gler meg til jeg kjenner det for første gang:) det blir så fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. juni 2006 Forrige gang kjente jeg fisken i uke 13-14. Det har litt med hvordan den ligger der inne. Livmor lå langt fremme hos meg. Kan være det samme denne gangen, dessten kjenner man vel gjerne liv tidligere med 2. enn med 1. Jeg erinnstilt på at det kan gå lang tid til neste gang, men det var sinnssykt gøy å kjenne det nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #4 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvor langt er du på vei da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 2. juni 2006 uke 9 eller 10 eller 11.... er litt usikker på termin pga jeg tok ut spiralen og vips ble gravid. Har ikke peiling på syklus eller noe - siste mens var for tre år siden (har ei jente på 2 år). Skal på tidlig UL for å fastsette litt nærmere termin. Så det kan jo hende jeg er rett unna 2.trimester, og da er det ikke så sært at jeg kan ha kjent noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå