Gå til innhold

Quinny speedy eller Quinny comfort????

Anbefalte innlegg

Jeg blir gal tror jeg. I går bestilte jeg en Quinny comfort og trodde jeg hadde bestemt meg. MEn i dag måler jeg litt inni bilen og da ser jeg at sammenlagt er ikke den mye mindre enn Simo kombivogna vi har nå. Dette var et av kriteriene selvsagt etter sittekomfort til hun som skal sitte der. JEnta er 1 år, kan ikke å gå og har medfødt hjertefeil så hun vil ha behov for vogn lenge fremover. Hva ville dere gjort. Stemmer det at man ikke kan slå ned ryggen på Speedy utgaven. Ikke litt en gang. Erfaringer med soving om det ikke er mulig??? Trenger hjelp fort

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5237062-quinny-speedy-eller-quinny-comfort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jo du kan legge ned ryggen på speedy'n, men ikke helt flatt.

har brukt den til min jente på 3 fra hun var 1 til vi fikk baby nå for 3 mnd siden. hun har sovet som en stein i den, den er kjempe lett å trille, legge sammen og klappe opp igjen. syntes også den er finere enn comfort. veldig mange som sier de foretrekker comfort, men da tror jeg ikke de har prøvd speedy'n også noen som sier den er kort i ryggen, jenta mi er laaang og den har vært stor nok for henne og er det nok enda, men nå har vi bag på til minsten.

trenger ikke være best i test for å være bra! vi er kjempe førnøyd, både jeg og sambo og 3-åring + minsten

:)

Jeg synes det er dumt at speedyen ikke har bøyle foran på sittedelen. Comforten har det som kan tas av ved behov. Og at det ikke er full liggestilling trekker også ned for meg.

Ikke lett å finne vogn. Er i samme situasjon selv... Har du sett på Trend for kids joggster twist? Jeg synes den og var fin, men litt dyr i forhold til Quinny, men de er vel egentlig ganske like ellers...

Lykke til!!

Hei og takk for gode svar. Jeg har vært skikkelig i villrede i hele dag, synes det er mye penger og da vil jeg ihvertfall være fornøyd med produktet. Det med bøylen ble vel minuset på speedyen som gjorde at Comforten vant. JEnta vår er veldig ustødig og trenger noe å holde seg i eller tipper hun bare fremover, tenker om man bare skal sitte litt uten seler.

Men takk til dere to som tok dere tid til å gi meg gode svar!!!

Har bestilt rød vogn til vår søte prinsesse.

Hei!

Jeg skal også bestille vogn i løpet av juni tenker jeg. Kan du ikke legge ut her når du har fått vogna og fått prøvd den litt?? Er interessant å høre om du er fortsatt like fornøyd:o)

Jeg vil ha en i blå til lillegutten min jeg da;o)

Hvor har du bestilt vogn? I Norge eller fra utlandet?

Ryggen på Speedyen kan ikke settes helt opp altså nesten i 90grader. Mange barn, inkl. mitt nekter å sitte tilbakelent, han skal sitte så langt opp som mulig. Han hadde nekta å sitte i speedyen

Har akkurat pakket opp Comforten min så den kan jeg fint lite om nå

Annonse

Må bare si at speedy har den korteste ryggen jeg har sett på en vogn...Bestilte den til gutten min, da var han ti mnd, solgte den med en gang ubrukt siden ryggen allerede nesten var for kort til ham..VAr 82 cm fra toppen av ryggen til nedert på fotstøtten, så skal dere ha vogn lenge ville jeg ha droppa den iallefall...

Til fallot: jeg ville ha venta på den nye easywalker sky som kommer nå i juni eller juli (eller gått for oth urban jungle). Om du ikke blir fornøyd med comforten da.

Eller sjekka ut teutonia spirit s3

Nå har jeg kanselert bestillingen min til tøffeliten i Bodø. Det sto på sida deres at de hadde 3-7 dagers leveringstid. Så skrev jeg en mail etter 6 dager og fikk beskjed om at de ikke hadde flere inn på lager og at det ville ta fra 4-6 uker!

Vi skal på et lengre sykehusopphold igjen og kunne ikke vente så lenge. Derfor ringte jeg til en barnevognbutikk i nærheten og de hadde en rød inne og prisen var 3699,- . jeg ble kjempeglad og i morgen skal vi av gårde og hente den. Skal bli gøy.

Er det noen som vet om pumpe er med som standard tillegg ved kjøp av slike vogner.

Takk for mange gode svar og erfaringer forresten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...