Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet?

cloud watching

Anbefalte innlegg

På senere ul, vil dere vite kjønnet? Jeg tror nok ikke jeg vil, det er jo noe av det som er spennende. Lettere å velge navn da, men jeg tror likevel jeg vil vente til h*n er født. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil vite... (tror jeg) Da blir det lettere å planlegge og finne navn syns jeg...og jeg syns det blir spennende å se den lille uansett, selvom jeg vet kjønnet...

Men skjønner deg også.. litt mer spenning da kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine erfaringer:

Med første barnet valgte vi å ikke vite. Det var veldig fint å gå rundt og glede seg, og jeg er VELDIG glad for valget vi tok. Det var et helt utrolig øyeblikk når den laange fødselen endelig var over, ungen var trygt ute og vi fikk høre at det var ei lita jente.... sinsssykt herlig :)

Denne gangen vil jeg derimot vite - rett og slett av praktiske hensyn. Vi har ei jente fra før og har esker fulle med kjoler og klær med rosa og glitter... det blir en del styr med flytting, oppussing og pendling til jobb fram mot termin, så jeg ønsker å vite kjønnet for å kunne være bedre forberedt rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bestemt meg. Tenkte først at jeg ville det, men tror jeg skal prøve å la være. Har allerede funnet både jentenavn og guttenavn jeg liker jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite. Har lyst til å gå rundt å kose oss med å handle inn klær til gutten eller jenten. det er jo halve kosen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det forrige gang (før UL), valgte å få det bekreftet at det var gutt på UL for min mann`s skyld. Det var jo bare jeg som "var helt sikker" på at det var gutt.

Det var veldig praktisk å vite kjønnet på forhånd - men har likevel ikke noe ønske om å vite det denne gangen. Rett og slett fordi jeg vil ha i pose og sekk. En gang hvor navn og farger kan velges på forhånd og en SURPRISE ! He,he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare husk at det faktisk kan være feil... hehe... svogeren min fikk beskjed om at de skulle ha gutt, de handla inn bare gutteklær og forberedt alt til sønnen skulle komme. Det ble litt panikkhandling på pappa mens mamman lå på fødestua med den nydelige datteren gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Jeg ska definitivt vite kjønnet!! Synes det er koss jeg, shoppe litt å fiine navn. Har alltid mast på mine søskenog venner om at de må finne ut kjønnet da de var gravide,hehe... Så dette er noe jeg har planer om å gjøre ja!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig usikker, men vi har har hatt tett oppfølging med ukentlige UL siden 4-3 nå. Vi skal fortsette med tett oppfølging. Legen sa at om jeg ikke vile vite kjønnet etterhvert måtte jeg gi han beskjed, så skulle han skrive det i journalen min. Ellers kom alle til å spør alikevel sa han :-)

Men samboeren min har veldig lyst å vite det.

For da er det enklere å finne navn og innstille seg på hva som kommer sier han. Siden han får være med å bestemme så lite ellers i svangerskapet siden det er jeg som ruger, skal vi vite det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg må vite det. Ellers kommer eg bare til å grubble på det resten av svangerskapet. Klarer ikke å slå meg til "ro" uten å vite det. Måtte vite det med min forgje og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite det med førstemann, men denne gangen vil jeg beholde spenningen til etter fødselen. Med førstemann var det så spennende uansett, så må gjøre noe så det blir litt ekstra spesielt med nr.2 også

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke vite det, det må jo være halve spenninga med å føde syns jeg:) Men men... nå sier jo sambo at det blir gutt for han lager ikke noe annet enn gutter:) så blir morro det her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vil vite det.

Har visst det med mine andre 3 og vil vite det nå også.

jeg er for nyskjerrig av meg til å klare å vente så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi vil vite det nå: Bare av ren nysgjerrighet. Når vi ventet det første barnet vårt ville vi ikke vite. Det blei ei deilig jente. Har en veldig følelse på at det blir jente igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...