Gå til innhold

Har der SEX?


snuppetupp 07.02.07+09.02.08

Anbefalte innlegg

Vi fant ut at vi var gravid på søndag, så har vi ikke hatt siden den dagen...

Vet ikke om det er så farlig men, hører så mye forskjellig...

Hva gjør dere, har dere helt vanlig sex som før, eller er dere forsiktig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ha sex som før så øenge du ikke har bløninger. Vi får ikke ha sex før i uke 12, men jeg har hatt mye blødninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sex helt som vanli vi..! :)

 

Det er nok helt ufarlig, men en bør kanskje være litt forsiktig med det dersom en har /hatt blødninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal man endre sexvanene når man er blitt gravid og alt er normalt? med mindre man har VIRKELIG sære sexvaner da :) Helt vanlig normal voksen sex er fullstendig ufarlig. lytt til kroppen og nyt fysisk samvær. Sex er faktisk veldig bra for dere - det utløser endorfiner, og trener muskulaturen så du er bedre forberedt på fødselen. Kos dere med god samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt normal sex etter at vi fant ut om graviditeten. Så lenge du ikke har blødninger eller andre former for plager nedtil er det ikke noe fare med sex etter hva jeg har hørt. Vi har nesten fått det bedre etter graviditetn slo inn, fordi en er så følsom på nærhet. Men dette finner du nok ut av sammen med legen evnt. Vi fikk beskjed av legen og bare leve som vanlig og viktigst å ta vare på hverandre og vise nærhet i tiden som kom. Skiikkelig klisje sagt av legen, hehe... men er sikkert noe lurt i det :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 10+5 og har enda ikke hatt sex. Formen er sånn på bånn at eg ikke klarer/orker det. Orker heller ikke at mannen skal ta på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat like dann...er veldig kvalm og orker ikke at gubben tar i meg engang, det vrenger seg inne i meg bare han vil gi meg en klem fordi det lukter deo/parfyme av han...så utrolig slitsomt...både for han og meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ! jeg er innom en tur fra 2 trimester,, vi har og har hatt sex som valig hele tiden ,, til og med bedre sex med mer nytelse..

og innimellom mer enn ellers også.. nå begynner mage og bekken å stoppe litt opp for enkelte stillinger, men vi holder på alikevell..

 

Det er bare å kjøre på jenter, det gjør både dere , mannen deres og ungen glad .. Når mor har det bra har barnet det bra;)

Jeg er 22+2 i dag forresten;)

 

ps nyyt helga

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...