Gå til innhold

rytmiske dunk nede mot lysken..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld lla jeg meg på venstre side, begynte da og kjenne rytmiske dunk nede nesten i lysken på venstre side, dette ble nesten litt ekkelt, så jeg snudde meg på høyre side. Min samboer kom med hånden sin og la den ned mot lysken på venstre side, han kjente også disse dunkene veldig godt, så ble de litt mindre rytmiske og sånn holdt da min lille på en god stund. Hikke har jeg bare kjent ganske høyt oppe i magen, men kan det være hikke dette da? og så langt ned? Har jo et håp om at min lille har snudd seg fra seteleie nå, men hva kan det da være? Ligget og grublet litt på dette i natt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres nesten ut som om din lille har snudd seg, jeg kjenner hikkingen i lysken og min lille ligger med hodet ned og festet!!!

Lykke til!

Skrevet

Høres ut som hikke på en baby som ligger med hodet NED! Slik som du beskriver har det vært for meg hele tiden

Skrevet

Hei!

Min baby ligger med hodet ned ( i hvert fall på siste kontroll ), og jeg kjenner hikking nedover. Ser for meg at man kjenner hikkingen fra rygg/skuldre på babyen... så kanskje din har snudd seg?

Skrevet

Nå ble jeg lettet!!!! Krysser fingre og tær for at han har snudd seg :-)

Takk for svar!

Skrevet

min har også snudd seg og kjenner også hikkingen nede.det er ekkelt syns jeg,el ubehagelig.

Skrevet

Helt sikkert hikke ;-)

Min baby ligger med hodet ned, og kjenner de rytmiske dunkene nede ved lysken/ neders i magen.

Skrevet

Min ligger i seteleie og jeg kjenner hikkingen nederst i lysken på venstre siden. Barnelegen sa at det var vanlig selv om barnet ikke lå med hodet ned. Skal inn å gjøre planlagt keisersnitt 13.juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...