Gå til innhold

Håper dere kjører en Volvo, Saab eller Caravelle........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

La meg vinne i Lotto eller gi meg litt penger, så skal jeg kjøpe sikreste bilen i verden jeg... Kjører en bitteliten bil som sikkert ikke kommer på topp 10 lista, men man kan vel ikke la være å ferdes utenfor huset heller?

Pass deg når du krysser gata med barnevogn, det kan komme en bil og kjøre på dere...

Annonse

Hehe... har ikke det litt med sjåføren å gjøre også? Dette blir litt hysterisk.

Når man først kræsjer så kræsjer man.. Hjelper lite om du har Audi eller Volvo. Tror det er lite som skiller disse bilene når det gjelder kræsj.

Greit nok at volvo er som en panservogn!!! Man er trygg så lenge man sitter inni!! Personlig foretrekker jeg å tenke littegranne på mine medmennesker også.... En bil er ikke "tryggest" bare fordi den er trygg for de som sitter INNE i bilen!!! Citroen er f.eks. den "beste" bilen å bli påkjørt av (ifølge Euro N-cap....eller hva det nå heter igjen...).

Så det så!!

LilleT

Vi køyrer ein gammal Volvo Herregårdsvogn. Den kræsja vi i fjellveggen med i desember, eg og gubben. Eg med stooor, gravid mage... Vi kom ut av ein tunell i 80km i timen - og der slapp bilen grepet... Vi enda som sagt i fjellveggen... skummelt... men vi gjorde oss ingenting!!!

Bilen... vel den måtte reparerast for 20.000 - berre så vidt den var verdt det, men går den til neste eu-kontroll om to år, får vi vere fornøgde.

Eg er i alle fall glad vi køyrde volvo! Ein mindre bil... vel eg er ikkje sikker på om vi hadde vore her i dag då...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...