Gå til innhold

Er det bare meg som ikke tester?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke en eneste graviditetstest eller eggløsningstest... Og har ikke testa meg enda. Skjønner jo dere som har ustbil syklus, og jeg skal teste når tanta blir borte. For hos meg er den så presis at jeg kan stille klokka etter den:-)

Synes disse testene er dyre, jeg da... Men skjønner jo at man er fryktelig spent;-) Er jo det jeg også - hver eneste måned....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5236231-er-det-bare-meg-som-ikke-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet ikke forrige pp, men tester denne. Men jeg har veldig ustabil syklus da, alt fra 14-33 dager, så tenkte det var greit å finne ut når jeg egentlig har EL.

Men jeg har bestemt meg for at om jeg går over ikm-datoen(Som jeg egentlig aldri kan være sikker på,da..) så skal jeg ikke teste GT før minst 5 dager over. Forrige pp tok jeg to tester, for da gikk jeg 5 dager over det jeg trodde var ca syklus, og var så overbevist om at det hadde klaffet...

Men jeg synes også testene er fryktelig dyre... Så om det ikke klaffer denne gangen, tester jeg neste mnd (Og evnt så lenge jeg har tester igjen) men så tar jeg noen mnd uten testing,

Nei, jeg tester heller ikke! Har faktisk aldri kjøpt en eneste el- eller graviditetstest.... Føler meg innimellom som en mindreverdig prøver, siden jeg ikke er like ivrig i jakten på el, ikm og symptomer som alle andre her inne... Dersom syklusene mine holder seg jevne (har hatt sykluser på 32 og 30 dager etter pilleslutt i mars), kommer jeg ikke til å begynne å teste med det første heller. Satser heller på at systemene mine fungerer slik de skal, og hygger oss minst annenhver dag mellom dag 10 og 20. Så får vi satse på at det klaffer etterhvert!

Jeg tester heller ikke, men jeg har begynt å tempe. I følge fertility friend så har jeg IKM i dag, så nå går jeg her å venter. TR pleier å komme om morgenen så det er jo et godt tegn. Kommer nok til å teste før jeg skal på hyttetur i neste uke om TR ikke har dukket opp...

Bruker ikke el-tester (enda), er bare i 1 pp og tenkte vi skulle prøve uten først, er jo unødvendig å bruke penger på det når man ikke har prøvd om det går uten. Men skjønner at man etterhvert går over til det hvis det ikke går uten.

Men jeg kommer nok til å ta en gt hvis ikke mensen kommer når jeg tror den skal komme nå.. Selv om det nesten er umulig å vite da jeg akkurat har slutta på pilla.

nei jeg tester heller ikke. kjøpte sånne el tester en gang men herregud jeg lar bare naturen gå sin gang jeg. er tålmodig av natur og har stabil syklus så jeg får bare vente i spenning. jeg tør jo ikke håpe for mye og bruke penger unødvendig!

Annonse

Jeg el-tester ikke, men denne gangen stresser jeg ganske mye med graviditetstester for å vite hvilken syklus jeg ble gravid. Har nemlig hatt mens selv om jeg var gravid för...og vil ikke ha noen innvendig UL for å finne ut hvor langt jeg er på vei denne gangen. Er jeg gravid nå vet jeg til og med hvilken dato jeg ble gravid, og skal slenge den i ansiktet på de vanskelige jordmödrene jeg hadde å gjöre med forrige gang...

Gjorde som du förste gangen jeg var gravid. Men vil unngå en del bråk denne gangen så derfor bruker jeg heller de pengene på tester...

Jeg tester heller ikke med dyre tester.... Jeg har investert i et digitalt termometer. Begynte å bruke dette etter forrige mens, så jeg vet ennå ikke hvor mye økning jeg får i tempen...

Hvor mye øker tempen ved eggløsning?

Jeg er heller ikke en av de store testerne....prøvde en el-test denne mnd. sånn ca da jeg trodde jeg hadde el, og det stemte på dagen.

Har noen tester igjen liggende, men tror jeg bare skal roe det ned og ta tiden til hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...