Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere den ennå... Jeg er i uke 31 og den har ikke begynt å komme utover ennå. Den er litt strukket. Når begynte deres og komme ut?? Må den komme ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. nei jeg har ikke min vanlige innover navle lenger gitt. Den forsvant for flere uker siden. Jeg er nå i uke 37 og skulle tro den poppa ordentlig ut snart, men ser slik ut at den bare forblir "halvveis" på vei ut. Greit er nå det, navlen er strukket på ja (huden rundt)- men dette går seg til etter fødselen. :) Lykke til! Og nei, den MÅ ikke komme ut. :)

Skrevet

er 33 uker og min har ikke poppet ut, ser ikke ut som den kommer til å gjøre det heller. Ikke alle får utovernavle. Navlen min er forresten bitteliten nå...:)

Gjest Frantic
Skrevet

Denne gangen poppet den ut allerede rundt uke 19, og nå er jeg i uke 30..... tror den kom ut tidligere fordi det er tredje barnet, og jeg har stor mage som ser ut som en fotball (eller basket eller noe enda større - hjelp!!!). Er tynn med flat mage i utgangspunktet, kanskje det også er noe av grunnen? Med første kom den ikke ut før i syvende måned... vet ikke om den må komme ut? Alt etter kroppsbygning og magemål tror jeg.........

Skrevet

Jeg har fortsatt innovernavle! Ventet i det lengste på at den skulle poppe ut, men nå er det to dager til termin så jeg tippe at utovernavle er og blir en drøm for meg;).

Skrevet

Jeg har to uker til termin, og navlen min er helt flat og litt innover på en måte. Den har aldri poppet ut slik jeg trodde skjedde med alle. Navlen min er ganske dyp, så jeg tenker at det er derfor den ikke popper ut men blir flat i steden. Kanskje din er sånn også :-)

Skrevet

Jeg er i uke 34 og navlen har ikke kommet ut. Har dyp navle i utgangspunktet, den har blitt strukket og er mindre dyp nå, men ikke sikkert den popper helt ut nei..:)

Skrevet

Min poppa ut da jeg tok ut piercingen i 4./5. mnd. Kan se den relativt tydelig gjennom toppene jeg går med også *knis*

Skrevet

I første svangerskap struttet den fra uke 20 og denne gangen kom den ut enda tidligere.... Den ser ut som en munn :)

Hvis den ikke har kommet ut ennå, er det ikke sikkert den gjør det. Ikke alle får utovernavle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...