snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. juni 2006 #1 Del Skrevet 2. juni 2006 Fant dette på "Snart gravid" og synes det var så bra skevet at jeg like gjerne leger det inn her. Sanne skriver: "Dr. Purvis er ikke en heksedoktor. Han skriver ut resept på antibiotika om han finner en betennelse og Pergo for å forbedre kvaliteten. Han er den eneste legen som har tatt mannen min på alvor og gjort en skikkelig undersøkelse av han . Tror det går en del dårlige rykter på grunn av offenntlige leger som irriterer seg over at han tjener penger på dette . (Har selv diskutert med fastlegen min ang . nettopp dette . ) Takket være Dr. Purvis har mannen min nå blitt kvitt en stygg betennelse som han har gått med i ca. 10 år uten å visst om det . Fire forsøk (to ISCI og to frys ) har vi kastet bort pga. infisert sperm fordi fertilitets- klinikken ikke orket sjekke dette skikkelig . Nå etter undersøkelse hos Purvis er mannen min fri for betennlese og kvaliteten er såpass mye forbedredret at vi har fått klarsignal om å prøve på naturmetoden . Han har gått på to antibiotika kurer med tett oppfølging av Purvis ved innlevering av nye prøver hver måned for å se om kvaliteten har forbedret seg . Noe den heldigvis har gjort ! Men mest av alt er jeg glad for at infeksjonen ble oppdaget (ved UL), slik at han ikke trenger å gå med det i kroppen flere år. Kan jo ikke være bra for kroppen å ha en infeksjon i åresvis uten å bli behandlet. Ofte er det en grunn for at mennene har dårlig kvalitetet. Og det er nettopp denne årsaken Purvis leter etter. Ikke slå dere til ro med "at sånn er det bare". Det holdt vi på å gjøre i et år før vi fikk hjelp av Purvis. Mannen min ble veldig lettet over å få se UL og få en forklaring på hvorfor det sto så dårlig til der nede. Purvis har tipp topp utstyr, er en av få (om ikke den eneste ) spesialisten innenfor sitt område og har hjulpet MANGE menn med dårlig sædkvalitet. Kan ikke få sagt det klart nok: Ikke hør på leger som sier at det bare er å kaste penger ut av vinduet. Om du vil finne ut hva som feiler mannen din, ikke kast bort tiden på akupunktører etc. FØR dere har undersøkt han skikkelig." Dagens lille tips fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5236171-d%C3%A5rlig-s%C3%A6dkvalitet-tips-om-dr-purvis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå