Gjest Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 når man har minus i disponibelt, men pluss i bokført.. har man egentlig penger da?? gikk over fra postbanken til DNB nor nylig så er ikke inne i det systemet enda..
MintCondition Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Nei. Det som er disponibelt er det som du...ja...kan disponere, altså bruke. Er det minus der, er det tomt gitt!
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 ok ,den er god takk for svar.. hehe er ingen krise her uansett for mat har jeg i kjøleskapet og slikt. Bare lurte på om jeg hadde fått inn bidraget siden jeg har over 1200 som bokført !
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Dersom det er bokført er kanskje pengene på veg inn på konto (dvs at banken sitter på dem). Da vil de bli disponibel ila dagen i dag eller mandag (alt etter når på dagen banken har "kjøring"). Det er i allefall hva jeg har fått forklart, mulig det ikke stemmer.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har forstått det sånn at om det disponible og det bokførte ikke er samme tall, så er ikke det bokførte oppdatert enda.
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 takk for alle svar Får se i løpet av dagen. hadde jo vært morro med litt ekstra cash ,hihi. kunne shoppa litt mere klær til nurket
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Er ikke du ALLTID blakk da.. ?? Ikke regn med å ha penger liksom...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 ikke shoppe vel??? du må vel spare så du har litt i bakhånd...
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 Hvis det er pluss på saldo men minus på disponibelt så er det penger på vei, og kan bruke disse. Så da tror jeg du har penger på kto. Faen til frekk anonym forresten!!!
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 2. juni 2006 #11 Skrevet 2. juni 2006 kan også være at du har betalt en regning eller noe som ennå ikke har blitt trukket fra kontoen. da blir dette beløpet sperret for bruk.
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #12 Skrevet 2. juni 2006 trenger ikke bruke MYE penger for å shoppe da! Kan jo legge av litt og bruke en viss sum av det man har! dessuten så trenger jenta mi nye klær i og med at hun VOKSER (men det gjør tydeligvis ikke barna deres). Mat har jeg som sagt og det jeg trenger til å klare meg en stund fremover!!
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #13 Skrevet 2. juni 2006 OK, jeg får vente til alt blir disponibelt da.. Og til du anonym som skal være frekk i kjeften: hvorfor skal du dra alt utenom tema? Jeg spurte om en ting og da går det ann å svare på det jeg LURTE på! Og ikke begynne å kritisere meg for at jeg vil handle klær til datteren min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå