Gå til innhold

September: ELVERUM SYKEHUS rundt 20.09?? :)


Henriette84*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*rekke opp en hånd* Jeg har termin 19.09.06, og skal føde på Elverum. Cluet er bare at jeg nesten regner med at det kommer til å skje før tiden, fordi jeg er gravid med tvillinger. Men om alt går som vi håper, så holder de seg der så lenge som mulig.

 

Du skal også føde på Elverum rundt de tider? Hvor bor du hen, da? Jeg vet faktisk om to til, som har termin rundt den tiden, og som skal til Elverum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,okej!

så morro:)

 

ja,jeg har termin den 20.09,og skal føde i elverum.. jeg bor i våler jeg.. hvor bor du henn da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Hamar. Er vel egentlig fra oppi Østerdalen, men har bodd på Hamar siden 1998. Er 28 år.

 

Er det den første din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!:)

Det er min første ja! Gleder meg så masse,kjøpte vogn i dag også,gjorde ikke saken noe bedre akkurat! Gleder meg bare mer nå,ble mer virkelig;)

Er det dine første også eller?

Jeg er 21,22 i nov:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spennende tid vi går i møte nå, ja! Artig å kjøpe vogn! :)

 

Vi passet på da Tvillingforeninga i Hamar hadde bruktmarked. Fikk ei veldig fin Emaljunga tvilling-kombivogn fra 2004! Ser nesten ikke at den er brukt, med regntrekk og insektsnetting - til bare 1500 kroner! Ny tvillingvogn ligger jo på mellom 8000-9000 kroner... Det er mye penger, hvertfall for oss!

I og med at det er to, så er det upraktisk med harde bagger, eller softbagger i vogna, så vi ble anbefalt å kjøpe to voksiposer og sånne plater man kan legge i bunnen av dem, så fungerte det minst like fint som to bagger. Så vi fikk tak i en voksipose til 400 kr, og en til 700 kr. Nypris på sånne er jo nesten 2000 kr! Fått vasket trekkene, og levert dynene inni til rens, så blir de som nye!

 

Dette blir våre første barn ja! Er glad jeg ikke har en aktiv 2 åring å passe på i tillegg til å være gravid med to... ;)

 

Er det mye aktivitet i magen om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo termin 5. september. Men siden dette er førstemann, så regner jeg med at jeg må gå over tiden. Kanskje hele to uker??? Kanskje vi treffes på Elverum da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært trivelig :) Bare så "synd" at vi da eventuelt og antageligvis ikke vet hvem som er hvem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 3.sept med nr 2, men man vet jo aldri. Gikk og ruget i 10 dager over termin med nr 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...