Vimsete Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Hei er gravid i 25 uke nå, og har de siste dagen hatt en mye roligere beby imagen. Jeg blir bekymra, Har hatt den krigeren der inne før. Jeg håper det ikke er noe i veien med bebyen? Sikkert bare jeg som krisemaksimerer...Har jo bebywatcher og på den er hjertelyden helt fiin..Kan likevel ikke stoppe å bekymre meg for den lille... Noen av dere som har opplevd det samme?
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 alt er sikkert helt i orden! jeg er 26+2, og aktiviteten til den lille tassen i magen her varierer veldig fra dag til dag. noen dager er det kjempeaktivitet, mens andre dager er det bare noen spark her og der. prøver å ikke bekymre meg så mye så lenge jeg kjenner at det er liv inni der, men det er ikke alltid så lett, så jeg skjønner godt hva du mener. nå har du jo hørt hjertelyd også da, så alt er nok helt normalt! klem
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Jeg merker også dette! At noen dager er det kjempeaktivitet, og noen dager så er alt mye roligere. Jeg ble stresset av at jeg kjente så mye på venstre side av magen, og endel midt på, men ikke noe på høyre side. Men så fant de jo ut at mine to har hver sin morkake, og den ene ligger utenpå på høyre side, og at h*n har ligget med ryggen ut mot magen, så om h*n har sparket, så har det stort sett vært innover i meg, og det kjennes ikke så godt. Så det kan jo være at den i magen din snur seg og sparker litt i tomrom enkelte dager. Man vet jo med seg selv også.. det er jo ikke hver dag man har like mye energi *s* Er hjertelyden der, så er nok alt som det skal være. Vi damer må bli generelt flinkere til ikke å bekymre oss så mye, tror jeg. Men av og til så er det lettere sagt enn gjort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå