Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Øyvind er en grei og søt gutt på 16 måneder som trenger dagmamma fra 15. august (dato kan diskuteres).

Han er sosial og glad i å leke med andre barn, så det er fint om dagmamma har flere barn.

Håper det finnes en snill dagmamma der ute som vil passe Øyvind!

[email protected]

Fortsetter under...

Ja jeg skjønner det. (har heldigvis fått plass til sønnen min) men da tror jeg at jeg hadde heller prøvd å dratt på åpne bhg blitt kjent med folk kanskje en dagmamma og så sett hvordan hun var med barna slik at jeg hadde litt mer peiling. Tror ikke jeg hadde søkt her??? Kanskje det bare er meg som har sett og hørt for mye sånne "bad" historier. Og der hadde dem GODE referanser! Men en mulighet for dere som ikke har noe valg: Sett på dem mikrofon! hehe Da er dere ihvertfall sikkre.

Må bare legge til at det er mange flinke dagmammar! (så de ikke blir så sure på meg.)

Hallo, hvorfor blander du deg inn i saker du ikke vet noe om? Og hva gjør du egentlig inne på dette forumet? Jeg har vært hjemme et ekstra år i permisjon uten lønn fordi vi ikke fikk barnehageplass i fjor heller. Vi har heller ikke fått i år. Jeg har prøvd ALT av studentbarnehager, private barnehager og familiebarnehager i tillegg og også prøvd å få dagmamma igjennom kjente. Nå renner tiden ut. Jeg mister jobben hvis jeg ikke går tilbake nå. Har da ikke bare tenkt til å "levere" ungen til ukjente på nettet, regner da med at vi tar oss tid til å bli kjent først....

Forresten; hva med alle de som finner mannen eller kvinnen i sitt liv på nettet? Er faktisk stort sett flest normale her inne.

Annonse

Skjønner at du ble litt irritert, håper det ikke gjorde noe at jeg skrev det jeg gjorde. Vi var selv i samme situasjon, men fikk heldigvis plass i familiebarnehage forrige uke.. :o)

Håper det ordner seg for dere og at dere finner en flink og snill dagmamma til gutten deres!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...