Gå til innhold

August: NYTT AUGUSTKLUBB-TREFF 28. JUNI

Anbefalte innlegg

Etter et veldig hyggelig BIM-treff i går, bestemte vi oss for å ha et nytt treff om noen uker, nærmere bestemt onsdag 28. juni kl.18:00. Stedet blir Pascal nede ved Aker Brygge. Dette blir vel kanskje nestsiste gangen vi møtes før babyene begynner å sprette(?) frem - så benytt sjansen! Nye og "gamle" augustjenter er hjertelig velkomne :)

Ha en fin pinsehelg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5235664-august-nytt-augustklubb-treff-28-juni/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei hei!

Takk for sist til dere som var på Conzenso!

Jeg kommer også den 28.

Jeg er sykemeldt og har fri hver dag, så hvis noen vil møtes på dagtid en dag, så er det bare å si fra. Koselig det:)

Vi ses uansett 28!

Hei Molait,

Ingen er vel opprinnelige oslo-jenter, men vi bor innenfor kommunen alle tror jeg.. eller nei hun ene bor rett utenfor. Jeg bor forresten 2 min fra grensa til akershus (lørenskog) så det holder så vidt for min del også:). Du må gjerne ta deg en tur om du har lyst, er ikke noe krav om å bo i oslo:)

• 2 uker senere...

Hei jenter:)

Har bestilt bord på Pascal på Aker brygge klokken 18.00, 28. juni.

Har bestilt til ti stykker, men dette var ikke noe problem å endre på.

Håper vi ses da:)

PS!

Bordet er bestilt i navnet Monica.

Annonse

Hei alle sammen! Så kos med Pascal i solen, men jag er blitt 90% sykemeldt og fra neste mandag 100% så jag kommer reise til Sverige nå til familjen så jag rekker ikke og komme. Blir i Sverige 3-4 uker.

Kose dere massor! Håper på nytt treff i slutten av juli? KLEM

Kanskje man skulle ta seg en tur da. Bor nå "helt" utpå Fetsund jeg da. Tar ikke mer enn 20 min til Oslo S, så er ikke helt på trynet bortivekkistan. (mange skal ha det til det)

Vi bor vel ganske godt på hver vår side vi Herkules. Hadde nå ikke trodd jeg skulle treffe på deg egentlig. Koselig:) Ingen andre "kjente" som tilhører på august. Dra ned slik helt alene da. Er faaarlig det!! Vaffal når alle andre kjenner hverandre (virker det som). Nei tror du får ta deg en tur Herk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...