Gå til innhold

August: NYTT AUGUSTKLUBB-TREFF 28. JUNI


Gulljentene

Anbefalte innlegg

Etter et veldig hyggelig BIM-treff i går, bestemte vi oss for å ha et nytt treff om noen uker, nærmere bestemt onsdag 28. juni kl.18:00. Stedet blir Pascal nede ved Aker Brygge. Dette blir vel kanskje nestsiste gangen vi møtes før babyene begynner å sprette(?) frem - så benytt sjansen! Nye og "gamle" augustjenter er hjertelig velkomne :)

Ha en fin pinsehelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ kainn dessverre ikkje kom, iom at æ e på ferie då.. Men gangen ætte dærijænn vell æ værme, førr då e d jo mest sannsynlig siste møte før vi har beibimøte.. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne komme på augusttreffet 28:) Har ikke vært på noen treff tidligere så det kan bli spennende.. sees der:)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag kommer også! :) Det var kjempekoselig igår!! Skjønte ikka att tiden gick så raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ikke vært påp treff med dere. Jeg har termin 11. august og kunne veldig gjerne å tenke meg å møte noen med termin i samme tidsrom.

Er det bare å møte opp? Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei......ja nå får jeg virkelig håpe at jeg får kommet......jeg var jo sååå klar på torsdag, men så var jeg jo desverre ikke iform da:(......men den 28 skal jeg virkelig få prøve å komme:) gleder meg:):)

 

klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jeg som hadde så lyst til og slenge meg med på ett sånt treff. Også er det lagt til da jeg skal på Guns n`roses konsert.

Dårlig planlagt:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Takk for sist til dere som var på Conzenso!

Jeg kommer også den 28.

Jeg er sykemeldt og har fri hver dag, så hvis noen vil møtes på dagtid en dag, så er det bare å si fra. Koselig det:)

Vi ses uansett 28!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikke kunnet på noen treff før, og har tenkt på å prøve å komme på et i alle fall. Jeg må se hvordan formen er den dagen ellers skal jeg virkelig prøve å komme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Molait,

 

Ingen er vel opprinnelige oslo-jenter, men vi bor innenfor kommunen alle tror jeg.. eller nei hun ene bor rett utenfor. Jeg bor forresten 2 min fra grensa til akershus (lørenskog) så det holder så vidt for min del også:). Du må gjerne ta deg en tur om du har lyst, er ikke noe krav om å bo i oslo:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve å komme jeg nå da hvis jeg tørr?

og Molait jeg bor i alle fall ikke i byn men det vet du vel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter:)

Har bestilt bord på Pascal på Aker brygge klokken 18.00, 28. juni.

Har bestilt til ti stykker, men dette var ikke noe problem å endre på.

Håper vi ses da:)

 

PS!

Bordet er bestilt i navnet Monica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå jobber jeg bare 50% og er ferdig kl.16 på jobb, så hvis noen vil møtes f eks 1630 så gjerne det :) Er det like strålende sol som nå er det jo bare deilig å sitte litt ekstra i bryggebrisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Så kos med Pascal i solen, men jag er blitt 90% sykemeldt og fra neste mandag 100% så jag kommer reise til Sverige nå til familjen så jag rekker ikke og komme. Blir i Sverige 3-4 uker.

 

Kose dere massor! Håper på nytt treff i slutten av juli? KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man skulle ta seg en tur da. Bor nå "helt" utpå Fetsund jeg da. Tar ikke mer enn 20 min til Oslo S, så er ikke helt på trynet bortivekkistan. (mange skal ha det til det)

 

Vi bor vel ganske godt på hver vår side vi Herkules. Hadde nå ikke trodd jeg skulle treffe på deg egentlig. Koselig:) Ingen andre "kjente" som tilhører på august. Dra ned slik helt alene da. Er faaarlig det!! Vaffal når alle andre kjenner hverandre (virker det som). Nei tror du får ta deg en tur Herk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt treig fortiden her inne jeg. Molait. ja vi holder til på hver vår side, jeg jobber jo på Frogner så det er nært til Pascal skal på UL den dagen så jeg skal hjem en tur, men skulle jo kunne ordnet en tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på mitt første treff forrige gang og synes det var kjeeeempe skummelt! Det viste seg at alle var kjempe hyggelige, så du trenger ikke å bekymre deg:) Håper vi ses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...