Gjest Skrevet 2. juni 2006 #1 Del Skrevet 2. juni 2006 jeg er i dag 9+3, den siste uken har jeg ikke hatt noe særlig med stikkninger slik jeg hadde i begynnelsen. Er det flere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Praelia Skrevet 2. juni 2006 #2 Del Skrevet 2. juni 2006 heisann. Jeg er selv 10+4 og har ikke hatt stikkninger på mange uker!!! Hadde det mye i begynnelsen, men ingenting nå. Tror dette varierer fra pers til pers, og er helt normalt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 2. juni 2006 #3 Del Skrevet 2. juni 2006 er i uke 9, mindre stikninger nå enn i starten. Kanskje fordi jeg venter nr.2 og livmor er litt "chubby" fra sist? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #4 Del Skrevet 2. juni 2006 he he, reknet med det var normalt. Er spennede men litt nervepirrende å være gravid. Det går liksom ikke en dag uten at man er redd for at det skal gå galt. Men nå nermer jeg mef vertfall de magiske 12 ukene. Men vet dere om det er sånn at når man er 12+0 faren er mindre eller når man er 13+0?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 2. juni 2006 #5 Del Skrevet 2. juni 2006 tror det er ved ca 12 uker. om det er tolv eller tretten vet jeg ikke, men jeg vil anta du kan ta det med ro når du er tolv fullgåtte - dvs 12+0. Kjenner igjen følelsen forresten - og jeg er mye mer bekymret denen gang enn med forrige. Har hatt bare ett svangerskap og det gikk feilfritt, så etter å ha lest om alt her inne som går galt så har jeg fått for meg at "nå er det visst min tur til å miste" eller noe..... men innerst inne vet jeg jo det er teit å tenke sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #6 Del Skrevet 2. juni 2006 Tror ikke vi er alene om å være redd. grunnen til at jeg er så redd er fordi at for oss er det ikke bare bare å lage ett barn til. At jeg er gravid er jo nesten ett mirakel, så vil abselutt ikke miste. Det er ikke en ting på denne jord jeg ønsker mer enn ett barn med mannen min. Så gler meg til jeg forhåpentligvis for holde barnet for første gang, å ikke minst se at det har gått bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 2. juni 2006 #7 Del Skrevet 2. juni 2006 hvor langt på vei er du? og hvor gammel er du? husk å tenke positive tanker, det er bra for knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #8 Del Skrevet 2. juni 2006 jeg er 9+3 i dag. Jeg er ikke mer en 20 år, så man tror at jeg har hele live foran meg. Men sannheten er en annen. Hormonene mine(FSH og østradiol) er helt ute og kjører. De har det samme nivået som en dame i overgangsalderen, disse blir berre verre for hvert år som går. Hormonene viser at eggene mine er for dårlige til å bli befruktet. Så dette kan være den eneste gangen jeg blir gravid. Slet i nesten 2 år med å bli det. jeg ble gravid i pause mnd etter første pergokur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 2. juni 2006 #9 Del Skrevet 2. juni 2006 ojsann... ja da er det et lite mirakel du har der inne ja husk: positive tanker!!! Det er nok dette som er din tur skal du se klem fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #10 Del Skrevet 2. juni 2006 prøver så godt jeg kan:D Du kan tro jeg gråt da jeg fant ut jeg var gravid, skulle til samtale om IVF(men kjangsen for at jeg skulle bli gravid med det, var fortsatt liten) dagen etterpå. tror aldri jeg har blitt så sjokka, trodde ikke mine egne øyner. Så nå krysser jeg fingrene for at det skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå