Gå til innhold

Hvilken størrelse i klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker/brukte din baby ved når h*n var 3-4 mnd?

Tigergutt bruker 62 i noe, men merker at dette begynner å bli i minste laget :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuppa er 3mnd og 9 dager , har enda noe i 56,men er på vei over i flere og flere av plaggene i 62.

Skrevet

Gutten min er 15 veker i dag, og str 62 passer fint.

Skrevet

Opplever dere forresten at str er veldig forskjellig fra merke til merke?

Har faktisk noe i 50 jeg fortsatt kan bruke, mens noe i 62 begynner nesten å bli litt lite. Tigergutt er 3 mnd :0)

Skrevet

Han blir 7 mnd i dag og bruker str 80/86

Han brukte vel 68/74 når han var rundt den alderen....=)

Skrevet

Opplever store forskjeller i str innenfor samma merke og vi :P hehe..rare greier!

Skrevet

Gutten min er 4 mnd. Han begynte med 68 da han var 3 mnd, og må straks opp i 74. :o)

Skrevet

Ja, ser at det er store forskjeller... Hehe..kanskje skulle det vært "babyprøverom" i babyklærbutikkene, hi hi! Ikke alltid lett å måle med øyet synest jeg ;o)

Skrevet

Jenta mi måtte opp i str 74 i bodyer da hun var 3 mnd (laaang i ryggen). Ellers brukte hun alt fra 62 til 74, men mest 68 i den alderen.

Nå er hun 5 mnd, og bruker 74 og 80 i klær.

Skrevet

jenta mi er 4 mnd i dag og hun bruker 56-62 i str på klær.. men det er mye forskjeller ute å går på klær når det gjelder størrelser ja..

Skrevet

62-og 68 i noe..hun er ikke noe tykk men lang..var 63 cm på 3mnd kontrollen---

Skrevet

Jenta mi er 11 uker og vi har gått opp til str 62 nå, hun er lang! Kan også bruke str 68, men de blir litt store i bredden! Vi hoppet så og si over str 56, hun har hatt en fryktelig vokse periode nå. Gikk fra 50 til 62, klærne hennes i str 56 brukte vi ca 2 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...