Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei Vet ikke om noen husker meg...? Men jeg er prøver siden 2001 og har hatt ett isci forsøk som mislyktes. Hadde begynt på 2. forsøk. Dvs spray i 3 uker, og fikk ikke mens til jeg skulle begynne på øket dose hormonsprøyter, tok en test og den var knallpositiv. Det er kjemperart!

Trodde jeg ble satt i "overgangsalderen" av sprayen jeg..., men det går visst an... Ville bare takke for meg og for all støtte og oppmuntring her inne.

Jeg vil også si at jeg har stooor tro for oss alle. Jeg hadde mistet alt håp og var begynt å innstille meg på å forbli barnløs da dette inntraff. Jeg er langt fra sikret at det skal gå bra som har lavt stoffskifte (er 5+5) men jeg får uansett et barn i himmelen og det er en stooor trøst for meg :-)

Jeg skal tenke på dere og ha dere med i min aftenbønn :-) Husker at vi bad for hverandre inne på BIM tidligere... og jeg tror jammen Gud har hørt oss...

Håper ingen blir støtt av dette, jeg vil alle det beste nemlig GRAVID :-)

Fortsetter under...

Hei

Jeg deler ikke din tro, jeg er ateist, men har ofte tenkt at det må være deilig å ha noe større å tro på. Men føler man ikke i hjertet sitt at man tror på noe guddommelig, kan man ikke tvinge seg til det heller :o) Jeg vil uansett ønske deg til lykke og lykke til! Det er så godt å lese slike historier som du kommer med her. Jeg håper at svangerskapet går bra slik at du får nyte babyen din her nede.

Klem fra

Gratulerer sååå mye!! Vet hvilken utrolig følelse og takknemlighet du siitter med. Dette skjedde nemlig med også i denne uka. Jeg skulle starte med ICSI forsøk denne måneden, men ble i steden gravid!!

Lykke til videre...

Annonse

Så fantastisk.

Selv om man ikke alltid klarer å ha tro på noen religion er det jo et lite under som har skjedd. Lykke til i denne første, litt skumle fasen, i svangerskapet.

Jeg gratulerer så mye.

Hilsen meg som skal i gang med spray i juni/juli skiftet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...