Gå til innhold

April: Shit, jeg skamklippet han!!!

Solstråle*

Anbefalte innlegg

Satt å ga Mathias Emil grøt her på morgenkvisten, da jeg plutselig fikk for meg at jeg skulle klippe han litt!!

Ikke en god ide. Noe jeg burde forutsett i og med at jeg måtte gjøre det med en hånd, så jeg ikke fikk holdt i håret jeg skulle klippet.

Han ser helt for jæ.... ut på håret stakkar. Så nå bærer det til frisøren. Vekket hun og alt stakkar. Men fikk time halv tolv.

Skulle egentlig klippe han til 1 årsdagen, men har bare utsatt det. Men nå har vi ikke valg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi...Jeg har selv vært utsat for en mamma som skulle ta klippen selv på barna sine. Jeg gikk rundt og var traumatiserende stygg på håret til enhver tid, pannelugg oppe i hårfestet og sånn.......så Solstråle* - slutt med det der, overlat den jobben tid de som kan det du..... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trekker på smilebåndet*

så ille kan det da ikke være??

En genial oppfinnelse er hårklippemaskin!!! for oss med gutter:O)

Bare å stille den inn på ønsket lengde og dra maskinen over håret. Bestandig perfekt resultat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det var ikke så gale. Men med ene øret var det kjempekort klippet rett av, på andre øret var det sånn halvveis ned på øret. Såg helt løye ut! Men nå er det fikset og han ser ut som en nyklippet liten gutt, med gele i og det hele... hehe (det var frisøren som tok det i) betalte 50 kroner!! Var ikke det veldig billig???

Hun sa det var bedre at vi kom ofte i begynnelsen, så de fikk vende seg til det... Tror jeg har en grei frisør!! Hun fortalte hvertfall om noen som hadde betalt 380 for barneklipp.

Hva har dere som har hatt barn hos frisør betalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eldste jente har masse hår og har hatt det fra hun var liten. Hun har dermed vært mye hos frisør og det koster! Fra 200 og opp, her i Drammen iallefall. I begynnelsen var det ikke mange fjona og da følte vi oss snytt, men nå har hun masse (og det er langt..) så nå får vi valutta for penga :-D (hevn kaller jeg det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:o)

Antonio begynner også å få mye hår, men vi skal la det gro til afro. For det er så søtt:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

måtte jo lese dette nå når jeg nettopp har gjort det samme selv!!!

har drevet og klippet nakkehårene hennes sånn at hun skulle få like langt hår over hele hodet, og det har gått veldig fint. i dag fikk jeg det for meg at vi burde klippe litt av det andre også i håp om at det blir litt tykkere og ikke så pistrete. kjempesmart!!!*klaske neven i panna* selv om hun satt fint oppi vasken hele tiden og lekte med tannkremtuber etc, ble det selvsagt så mislykka som det alltid blir når foreldre prøver seg med saksa. panneluggen helt oppi hårfestet (det så ikke så kort ut da jeg klippet av det jeg holdt i hånda), litt rart/skjevt på sida og så klippa vi av de fjonene som alltid vipper litt (sååååå søte). hmf. og nå er det for lite igjen til at jeg tør å gå til frisør (for det er tross alt bedre enn guttesveis *fnis*). men det var jo litt søtt også med den luggen da - nå ser hun ut som ei skikkelig rampejente :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he- he.....jeg går i ring rundt saksa her selv.......vet ikke om jeg tør prøve, men synes det er tullete å betale i dyre dommer hos frisøren også......Ut fra hva dere har erfart tror jeg at jeg skal prøve meget forsiktig, men la det bli igjen nok til at frisøren har en reell mulighet til å rydde opp etter meg.... Vi skal i barnesleskap og konfirmasjon til helgen...... usikker på om jeg skal vente til det er over....han ser jo temmelig raggete ut nå da....

hmmm

burde kanskje gjort det i går når han var fullstendig utslått av feber...da satt han i hvertfall musestille her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel også redd for å skamklippe LillePia og lar da være - hehe.

Har begynt litt med klemme for å få det bort i fra pannen. Men bør vel kanskje finne saksen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...