Gå til innhold

Juli: 1 års grøt

clarabel

Anbefalte innlegg

Har dere begynt med 1 års grøten enda?Jeg vurderer å gjøre det nå,Thea ser ut til å være lei de få grøtene som er i 8 mnd-serien.

Tenkte litt på om det gjør noe,for magen,å begynne med de nå allerede..Det er sikkert større korn/biter i de,men hun spiser store biter så akkurat det skulle gå greit.

Hva gjør dere?Hvilke grøt bruker dere og har dere noen betenkeligheter med å begynne med disse grøtene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syntes de grøtene ser så uappetittelige ut jeg, guttungen min ville aldri ha dem, det gikk kun i 8 mndrs grøten helt til han ikke ville ha grøt mere... det er jo grøt med cornflakes oppi og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte å prøve 1årsgrøt da hun var 8 mnd faktisk. Hun var lei 8mnd, og generelt matlei. Snakket med hs og det var ikke noe problem. Problemet var vel heller det at jeg fant bare en grøt, med pasjonsfrukt og cornflakes, og at den nekter hun plent å spise!

Aldri skjedd før, men den smakte litt surt synes jeg....

Så vi har kjøpt 8mndgrøter i sverige istedet, så ble det litt varisjon likevel. Ellers kan du jo bare gi brødskiver istedet hvis det faller bedre i smak ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen liker veldig godt den med cornflakes i... Den med müsli var nok ikke like god... Så her går det litt hips om happ med 8 mnd grøt og 1 års grøt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...