polarn & pyrene Skrevet 2. juni 2006 #1 Del Skrevet 2. juni 2006 fikk melding for bare en time siden om att mitt söskenbarn er på fredrikstad nå og skal föde. Jeg går bare å tenker på henne hva hun skal igjenom de nermeste timene. Krysser fingrene for att alt går bra for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 2. juni 2006 #2 Del Skrevet 2. juni 2006 Stakkars...var min første reaksjon....er visst ikke helt klar for nie søsken enda jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 2. juni 2006 #3 Del Skrevet 2. juni 2006 Oi, så spennede:O) Kribler jo nesten i magen min nå) Venter på at venninnen min skal føde snart.. 10 dager på overtid :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 2. juni 2006 #4 Del Skrevet 2. juni 2006 Så gøy, tenker jeg!! Hadde fødet på flekken. Men å gå gravid var ikke så gøy! Har også en venninne som er 10 dager på overtid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå