Maries mamma Skrevet 2. juni 2006 #1 Del Skrevet 2. juni 2006 Har sett at det er mange som reagere på at prøvere legger inn spørsmål og liknende her,beklager,det er ikke for å mase,men dere har jo fått det til... For to dager siden hadde jeg litt blankt slim som kunne strekkes,i dag har jeg også slim som kan strekkes,men det er nå blitt hvitt på fargen...Er eggløsning over,eller er det fortsatt en mulighet???Har ikke vært i halmen etter jeg hadde slim;-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xitra Skrevet 2. juni 2006 #2 Del Skrevet 2. juni 2006 Trenger ikke å være over fordet. Jeg hadde EL slim ca 5 dager før EL da spiren satt, så det at du har EL slim trenger ikke bety at du har EL. Lykke til! *6+4* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #3 Del Skrevet 2. juni 2006 Har hørt at el- slim som regel kommer noen dager før el... men det kan jo være individuelt... du kan lese masse om det på pernille sine sider.. gå inn på : pernille.info Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 2. juni 2006 #4 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg pleier å ha el-slim i 4-5 dager før eggløsning. Så fortsett med kosingen til el-slimet har tørket inn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå