Gå til innhold

Da er jeg tilbake her jeg også..

Anbefalte innlegg

-Tilbake til START med et brak....

Forrige svangerskap gikk ikke helt som det skulle. Vårt første prøverørsforsøk (IVF) Barnet hadde downs syndrom og vi valgte å avslutte. Dette er nå over 3 uker siden. Blødningene har forsvunnet, forventer mens innen 3 ukers tid. Så eggløsning er vel da om ca 1 uke??

Har ikke blitt gravid på "normal" måte tidligere, (jo, for 20 år siden, da man var "ung og dum"..abort var liksom ikke så "nøye" da, huff). Har heldigvis håp siden jeg tror kroppen ble veldig stresset etter all prøvingen. Ingen påviste feil med noen av oss, men jeg mangler det såkalte eggløsningsslimet som jeg tror kan være en årsak. Noen i samme situasjon, som er blitt gravide?? Hmm... Jeg er 40 mannen min fyller 35. Går til akupunktør og fotsoneterapeaut, og det må ha sine fordeler for legene sa at jeg hadde egg som en 30 åring!! *stolt*. 3 av dem ligger ferdig befruktet på Omnia, skal inn til time i august. Spennende, selvom det er lenge til. Kommer til å veksle mellom dette forumet og assistert befruktning.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5234928-da-er-jeg-tilbake-her-jeg-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, snakk om uflaks! Stakkars deg, det var nok en vond avgjørelse. Men du hadde vel kanskje bestemt deg på forhånd. Jeg ville gjort det samme.

Får håpe det fester seg et nytt friskt befruktet egg på neste forsøk da!

Jeg synes heller ikke jeg har noe særlig el slim, slik som det var før. Vet ikke hvor avgjørende det er for å lykkes..... Finnes det ikke noe annet man kan ha oppi der isteden? Et reserve el-slim eller noe?

Masse lykke til, vi får bare heie hverandre frem mot mål!!!!

Klem fra

Takk skal dere ha. Ja man får krysse alt unntatt beina. Haha jeg måtte le litt av denne setningen "et reserve el-slim"... ala vaselin mener du..? ;) Det er nok ikke så enkelt. Og slimet har jo som kjent små kanaler som sædcellene svømmer gjennom. De kan ikke svømme på tørr asfalt sa legen så kjekt. Jammen godt det finnes hjelp for oss også ;o)

Blir bare litt oppgitt over hvor vanskelig det for oss langtidsprøvere er når jeg leser om folk som har sterilisert seg og enda blir gravide............!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...