Gå til innhold

Trenger ALL type info

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har tatt et par tester, og når kroppen vanligvis går som ei klokke, så betyr det at jeg MÅ være gravid (og testene har også vist dette). Er totalt ukjent med gravid-verdenen. Sjekket på en terminkalkulator, og jeg er da 4 uker og 5 dager på vei. Når bør man kontakte lege? Våkner om natta med smerter/press i underlivet, ganske ubehagelig. Er dette normalt? Når pleier kvalmen å begynne? Hva er dette IKL som mange skriver om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er nok gravid ja :-)

du lan godt bestile time hos lege til du er 8uker på vei. dvs rundt 25juni. det at du våkner om natta med smerter kan være fordi i disse dager så vokser livmora og det kan være ubehagelig til tider desverre.. når kvelmen kommer variierer fra pers til pers, men rundt uke 6 og slutter vanligvis rundt 12uke..

ønsker deg lykke til og gi hold oss oppdatert når du har vært hos lege da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Takk for svar. Det er såpass nytt ennå at jeg stort sett glemmer det :-) Fint å vite at jeg ikke trenger å haste til legen med det første...og at smertene er helt normale. Terminen har blitt regnet ut til 6.februar (i følge terminkalkulator). Her blir det keisersnitt, samme hva folk sier!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...