Gå til innhold

24 uker på vei i dag jeg...

Anbefalte innlegg

Hmm reflekterer over det gaktum at nå er det kort tid til jeg blir mamma igjen. Hmmm da er vi en familie på fem...

Kanskje jeg burde handla inn litt nå...

Barnerommet kan jeg pusse opp etter hun er kommet.... det trenger kun maling og møbler.Hmm deilig følelse....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5234770-24-uker-p%C3%A5-vei-i-dag-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Tiden går - 23 fullgåtte uker:-) Har termin 1. oktober jeg også, så vi går inn i vår 24. uke i dag ja. Rare greier. Er min første da, så må handle inn absolutt alt her. Derfor har vi også begynt så smått, må spre utgiftene over flere lønninger. Og så vil jeg handle mens jeg fortsatt klarer en runde i butikkene (har bekkenløsning...)!

Morsomt med terminsøster da!!!!

Må handle alt jeg og,for jeg har to gutter fra før,og får jente nå, og når jeg var ferdig med alt utstyret til guttene som var kjempetette skulle ikke jeg ha flere. Så jeg ga vekk alt sammen, dyttet det vekk gitt!

Og her satt jeg da...., med kul på magen igjen.

Har litt bekkenløsning jeg også,men jeg er sykemeldt i utgangspunktet da, så derfor kan jeg regulerer om jeg skal stå, eller gå selv....

Prøv fysioterapaut nå mens du ennå er grei, kanskje han kan holde det i sjakk til deg? Lykke til i uke 24 da..... Vi skal vel ha septemberbarn?

Koselig, med enda en terminsøster. 1 okt du også?

Nei, jeg stresser ikke med handlingen, alt er unnagort fort når man hiver seg ut i det... Jeg har bygd hus i fjor, så jeg vet det går fort....

Dessuten har jeg en trevugge fra tippoldefaren min som hun kommer til å sove i ved siden av dobbelsenga iallefall i tre måneder enda....

Jobber dere enda eller.. Har jo sett dere begge her før, men visste ikke at vi var like langt da!! koselig det!!!

Annonse

jeg har termin i slutten av sept. Er hjemme pga bekkenløsning. Tiden går kjempefort synes jeg......Har gutt fra før og venter gutt nå så det blir ikke mye nye kjøp. Muligen en ny seng, synes sprinkelsengen var litt stor de første månedene.

ellers så må jeg gå igjennom tøyet til førstemann for å sjekke om jeg må ha noe mer.

Ja, og så skal jeg kjøpe meg en Zapp quinny for å ha som understell til bilsetet.

Hmmm, det hørtes lurt ut med en sånn zapp quinny, finner jeg den på nettet tro???? Er jo nesten like lurt å bruke bagen og sette den ved siden av senga de første to månedene så slipper du å kjøpe ny seng da!!!

jeg har en sånn vugge som går i arv i familien etter oldefar eller tippoldefar, den er grei helt i starten, for da ligger hun nesten ved siden av meg i høyde liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...