Gå til innhold

Det var det - tom fostersekk!


Tinna*med nytt barn i juli!*

Anbefalte innlegg

Har mest lyst på å legge meg ned å grine - men får kjempe videre. Det blir IVF for vår del nå. Fikk UL på onsdag siden jeg begynte å blø en god del. Var bekymret. På sykehuset fikk jeg vite at det aldri har vært noe foster, kun en tom fostersekk. Så nå føler jeg meg virkelig snytt og oppgitt. Forsøkt i 2.5 år og når det først klaffer er det ikke noe foster inni der! Vel - takker for meg og håper å komme tilbake en gang utpå høsten.....Koselig å bli kjent med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så forferdelig å måtte oppleve noe sånt! Det er da fullt lov å gråte ut når man får så dårlige nyheter. Kan ikke annet enn å ønske deg lykke til videre. Det er helt sikkert din tur snart, selv om det blir en kjip trøst akkurat nå!

 

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist !!

Skulle ikke vært lov at kroppen kunne oppføre seg slik.

Håper IVF går bra og du er inne på 1.tri veldig snart !!

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff,,,, akkurat det samme som med meg..................

skal på sykehuset i morgen åfå tablett, på mandag får jeg de tre ekle tablettene...... gruer meg..

 

Må du på utskraping??

 

Stakkars deg.... vet hvordan du har det..

si fra om du treger nå eå prate med, da er jeg her... lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kris - ja dette var ikke noe gøy. Hadde du også tom fostersekk eller? Jeg fikk velge mellom å la kroppen ordne opp i dette selv eller utskrapning. Jeg valgte det første. Skal til kontroll om 10 dgr.

Jeg har en gutt på snart 4 år som jeg trøster meg godt med nå. Håper det klaffer med IVF. Har du barn fra før?

Lykke til med deg også. Skal dere prøve på igjen umiddelbart eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tre uler har jeg hatt men de ser ingen ting.

Skal få den første pillen imorgen...

Har en sønn på 1.5år og takk og lov for det..

Vet ikke hva vi gjør, har jo lyst på en til, men akkurat nå orker jeg ikke tenke noe på det... først skal jeg gjennom dette..

 

Kroppen min ordner vist ikke opp selv ser det ut som, nesten ikke blødd og den første blødningen var 21 mai...

Grusommme greier, gleder meg til jeg er ferdig..

 

Håper alt går bra med deg.

 

Min adresse er [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor langt var du på vei???

 

Jeg drar til sykehuset om en halvtime..........skal på samtale,ul og få den første pillen.......dette er tungt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp håpet..#uker etter at jeg mista og var til utskrapning blei jeg gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...