Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har termin neste fredag

i går i 21 tiden skulle jeg gå hjemover fra moren min(bor 5 min gangavstand) så fikk jeg vondt i ryggen. har hatt "mensenvondt i ryggen" flere ganger, og tenkte at det var det nå og. men det drev og vekslet på mellom rydd og foran. da det ene avtok begynte det andre, så avtok det litt pause og så begynte det første igjen. hadde varmepute og det var jo beroligende. la meg, og det fortsatte en stund til, men så sluttet det, holdt vel til samme på i to timer, var litt oppspilt men sovnet. hadde litt ryggvondt i natt, men ikke uholdbart.

sitter her nå og lurer på, hm kanskje det tar seg opp igjen

hm, skal vi tørre å dra på hytta i morgen(2,5 times kjøring fra oslo) får se om det utvikler seg,

man vil jo så gjerne at noe skal skje, men hm, det er fremdeles så uvirkelig.

vei itj sjø

hm, kanskje jeg må pakke sykehusbag snart he he he he

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5234744-kanskje-noe-p%C3%A5-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det du beskriver, hadde kynnere og skikkelig mensenvondt som kom og gikk hvert 8 minutt i ca 2 timer, merket det også ganske godt i ryggen. Det skjedde sist lørdag...men jeg har enda 3 uker igjen til termin:-)

forstår hva du mener med uvirkelig, rart å tenke på at om noen uker så sitter vi her med en baby....helt uvirkelig!!!!! men gud som jeg gleder meg:-)

Jeg håper det skjer noe snart for deg, ikke lett å bestemme seg for om man kan dra på hytta sånn rett før fødselen....gjør det du føler er best. kanskje en helg på hytta med masse hvile og kos vil starte fødselen for deg....ingen kan nå forutse når en fødsel vil starte...syns det er litt av spenningen jeg....men litt kjedelig å gå å vente og vente på noen man allerede har ventet så tålmodig på de siste 8 månedene...

lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...