Gå til innhold

Da går jeg videre!!

KrissyL & Aurora

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 12 uker på vei og fra i morgen av trekker jeg meg forsiktig videre til 2. trimester. Endelig... og det føles herlig!! Har ventet på dette lenge... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også :-) Tror vi har termin samme dagen (17/12)? Ellers føles det lit rart å gå inn i 2. trimester allerede - har jo ikke vært til første kontroll hos legen engang, så jeg har jo egentlig ikke noe "beviss" for at det er et lite foster derinne - annet enn mangelende mens og en positiv test. Men heldigvis skal jeg til kontroll på tirsdag; det gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har termin samme dagen :-) Hvor kommer du fra? Ditt første barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Akershus. Det blir mitt 2. barn (har en jente på 2,5 år). Hvordan er formen din nå? Jeg har egentlig ikke hatt noe særlig med symptomer så langt; bare vært helt grusomt trøtt, men de siste dagene har jeg fått mye mer energi. Har du vært til kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på min første kontroll da jeg var ca 5 uker på vei og den andre kontrollen 5 uker etterpå. Har også vært på tidlig UL da jeg var 10+5. Dette er mitt første barn og jeg er nyskjerrig på ALT... :-) Dessuten har jeg vært utrolig trøtt og kvalm og derfor sykemeldt av og på. Liker det ikke, men noen dager bare må jeg ligge hjenne og ikke gjøre noen ting. Gleder meg til jeg får energien tilbake og kroppen begynner å fungere igjen. Det er mye jeg savner akkurat nå... Men det skal vel ikke være så lenge igjen!? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...