skrulla73*17pp* Skrevet 2. juni 2006 #1 Del Skrevet 2. juni 2006 Har nettopp funnet ut at jeg er gravid Testene er svake,men de er positive Men i natt startet det med mensenmurringer og jeg har vondt fremdeles, føler at tanta er rett rundt hjørnet...Er dette normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 2. juni 2006 #2 Del Skrevet 2. juni 2006 Høres ganske normalt ut :-). Når hadde du IKM? Jeg testet først 1 uke over IKM, da jeg rundt IKM hadde helt vanlige mensmurringer - jeg var faktisk så overbevisst om at mens ville komme at jeg ikke orket å teste engang. Men så forsvant de igjen uten mens hadde kommet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrulla73*17pp* Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. juni 2006 Har IKM på søndag eller mandag, så jeg er tidlig ute med testing.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #4 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg hadde særlig mensmurringer i korsryggen, helt fra befruktningen. (Skjønte ikke det før etterpå da..men hadde lurt litt). De første ukene hadde jeg stadig vond korsrygg. Nå er jeg 6+6, og har hatt mensmurringer i magen..tror det er helt normalt, håper i hvert fall det:) Det skjer jo ting i "området" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå