Gå til innhold

Innkjøp av klær........

Anbefalte innlegg

God morgen alle der ute:0)

Jeg lurte på om noen av dere har begynt å se på eller kjøpe inn litt babyklær. Jeg har ei jente på tre år og det blir nok ikke så mye av de klærne som går i arv til den lille gutten vi venter.

Det spennende å få oppleve det å få en liten gutt også siden jeg har en jene fra før. Gleder meg til jeg kan begynne å kjøpe klær til lille gullet.

Jeg er 20 1/2 uke på vei.....syntes dere det er for tidlig å kjøpe klær nå???

Ønsker dere en strålende dag:0)

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5234569-innkj%C3%B8p-av-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel aldri for tidlig, eller for sent - bare akkurat passe for deg :-) Jeg er 25+4 og har ikke kjøpt noen klær enda! Har bare ikke "følt for det" enda... Men jeg har fått låne en svær bag med bodyer og pysjer og sånn av søsteren min - og så hadde jeg 3 sokker, 1 genser og 7 bodyer fra et tidligere innkjøp (i fjor) ;-) Vi kjøpte faktisk vogn for 2 uker siden, og så har vi fått låne seng - ellers tenkte jeg å ta kles-shoppinga litt etter litt utover sommeren :-)

jeg har begynt å kjøpe klær. og jeg er 19 uker på vei.

Så fort vi får skattepengene skal vi til sverige å shoppe litt større ting.

Vi begynner heller litt tidlig slik at det ikke skal bli så mye utgifter på en gang!

Ha en fin dag du også!

God morgen:-)

Jeg er 23 uker i dag, og har begynt å kjøpte inn litt klær for noen uker siden. Det er jo så gøy! Har ikke sånn kjempemasse ennå, men har noen plagg jeg kan ta fram og se på i ny og ne (les - titt og ofte!). Blir mer shopping utover sommeren, må jo gjøre det mens man ennå klarer en runde i butikken (har bekkenløsning...). Litt kjedelig om man utsetter alt til de siste ukene og kanskje ikke er i form så andre må gjøre innkjøpene for en. Sett i gang og kjøp du!!

jeg er 26+2 og har allerede kjøpt inn masse av de store tingene som bilsete og vogn. noen synes kanskje det er litt tidlig, men jeg syns det har vært greit å spre innkjøpene litt utover, så det ikke blir så mye utgifter på en gang. så nå har vi greid å kjøpe inn alt hittil uten å bruke av sparepenger eller penger fra regningskontoen vår, kun penger som har vært igjen fra lønningene. synes jeg er veldig greit!

gleder meg veldig til babyen kommer, så jeg syns det er litt moro å handle inn ting! er ikke sikkert jeg har så mye overskudd til å fly byen rundt å handle ting til baby etterhvert heller, merker jeg blir fortere sliten for tida.. jaja.. lykke til med innkjøp, det er jo så gøy!! klem

Annonse

Hei hei!

Jeg venter mitt tredje barn og min andre datter i oktober, så jeg har jo noe klær fra før. MEN!!! Jeg har jo ikke klart og dy meg da... Har kjøpt noen småsaker, tenker det blir mer utover sommeren når vi skal på ferie. Det jeg har fra før er mest sommer klær og det funker jo dårlig i oktober :o) Syns det er veldig kjekt og dele opp utgiftene litt utover sånn at du ikke må kjøpe alt på en gang. Vi hadde bilsete og vugge fra før, men vogna hadde vi solgt så vi har kjøpt en ny brukt en :o) Har vært og funnet frem de klærne jeg kan bruke om igjenn alt da, er 21+4 nå og de klærne fant jeg frem for to uker siden:o) Utålmodig da serru...... :o)

Er også enig med de over, gjør som du føler for. Mye bedre å gå å kikke litt mens du ennå orker og har lyst og så kjøpe hvis du kommer over noen 'must have items' enn å måtte handle mens du kanskje er litt for sliten til det.

Vi kommer til å begynne å handle så vidt rundt uke 25 tenker jeg. Har noe fra før, som lille engelen vår egentlig skulle ha. Noe nøytralt og noe i jentefarge. Vet ikke kjønn enda, så vi får se om vi får brukt alt. Men gleder meg til å handle de store tingene. Bestille vogn osv. Det er en stund til da men. =)

Hei, jeg venter som deg nr 2 og har en jente fra før på 3 :) jeg synes ikke det er for tidlig å begynne så smått å kjøpe litt nå, men vi har jo en stund igjen ennå, så det er kanskje kjekt å spre det litt utover?

Jeg er 22+1 i dag, og har ikke kjøpt annet enn en liten strikkejakke, en bukse og en plastsmekke - var på shopping i Amsterdam en helg for noen uker siden... Vi trenger heller ikke så mye, siden vi venter en jente til. Vogn har jeg tenkt at vi kjøper over sommeren, ellers blir det vel nok med det vi får i gave... kjøper nok sikkert noen få plagg til for kos, men trenger det strengt tatt ikke.

Lykke til videre!! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...