Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Angrer i allefall ikke på at jeg betalte 200 kr for det. (Ser det er noen her som klager på det)

Jeg fikk god repons og utfyllende svar på spørsmål og oppfølgingsspørsmål. Føler hun leser stuasjonen godt, men noe må jeg selvfølgelig vente med å se om stemmer:-)

Tusen takk for hjelpen KIMBY!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5234526-har-blitt-sp%C3%A5dd-av-kimby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har blitt spådd av både av KIMBY og cec, og synest cec uten tvil var flinkest.

De spådde ganske likt, men cec var langt mer detaljert. Mye av det KIMBY skrev var liksom så "kort". Finne en som elsker meg, leve lykkelig osv. Fikk litt inntrykk av hun ikke tok seg så god tid. Tok feil på anntal barn også. Skrev jeg fikk ett til, og tilsammen tre. Men jeg har allerede tre.

cec skrev mye mer utfyllende. Visste ting som ingen andre vet om meg. Var nesten nivst å lese:-)

Jeg er nok enig med LHP at cec uten tvil er flinkest...for meg så ble det så lite og utflyllende om det jeg spurte Kimby om..ble bare stikkords form...og synest det er dyrt og betale 200kr og få bare 10linjer på mail.

Ikke for og kristisere..men synest hun burde tatt seg bedre tid på hver enkelt når hun først har begynne og gjøre dette privat. cec og elastica har spådd meg en del og mye av det har stemt hittentil...:-):-)

Men alle er flinke på forskjellige måter...:-):-)

hei må bare bryte inn her hehehehe

det kommer altid til å va uenigheter om hvem som er flinkest osv.

jeg har fulgt med spåingen til cec og susan77 og må si de er dyktige i det de gjør.

men jeg spår på en helt annen måte en dem...jeg bruker ingen form for hjelpemidler siden jeg er klarsynt...man kan si det sånn at jeg ser liver deres som et klipp i en film som skal komme ut...om dere forstår.og jeg bruker forferdelig mye krefter på å få søtte noe av det jeg ser sammen for å få litt helhet i det .

susan77 bruker nesten det samme...hun ser farger og bruker og mye krefter for å finne helhet i alt.

det er og stor forskjell på hver enkelt vi spår....noen er forferdelig tunge å komme inn på ,og andre er som en åpen bok.

jeg bruker god tid på hver enkelt..ca 20 min - en halv time.

jeg synst du er kjempe flink KIMBY :) må si jeg beundrer deg veldig..

Tenk du har hus, barn og mann. og allikevell har du tid til å spå mange.. det gjelder også dere andre spådamer..

Beundrer dere.. :=)

hilsen meg..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...