¤mtk¤ Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 ...til å ta en sånn 3D UL, noen med erfaring?? evnt. hvor i Oslo? pris? Og fra hvilken uke vil du i såfall anbefale å gjøre det? Synes det er tidlig ennå, er i min 5 uke. Synes det hadde vært morro for mannen min også å få se det nye livet som vokser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 R med baby i magen <3 Skrevet 2. juni 2006 #2 Del Skrevet 2. juni 2006 hei du. 5 uke er nok litt tidlig for å ha noe glede av det tror jeg. jeg har ikke prøvd det, men et vennepar skal dit til uken. husker ikke helt hvor i oslo det er men:) hun er nå i sin 26 uke. det virker veldig spennende, men vil vel kanskje annbefale å vente til man er lengre på vei, for det er litt dyrt. mener hun sa det kostet 1300 kr, men da får du en liten videosnutt også bilder selvfølgelig:) jeg er selv i min 11 uke og har tenkt til å bestille en time selv når jeg er rundt uke 25-30:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #3 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg var på Majorstuaklinikken og tok UL da jeg var i uke 10+5. Spurte om vi kunne ta 3D men fikk beskjed om at det var alt for tidlig. For å i det hele tatt få noe ut av det må du nok vente en stund... De beste 3D-bildeopplevelsen får man mellom uke 24 og 34 (før hodet går ned i bekkenet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå