Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Tiden flyr jo... Nå begynner uke 26 sa det her da jeg logget meg på...15 uker igjen. iiik. Gøy og spennende og kjempeskummelt... Gruer meg til sommeren,med allerede vann i beina nå,- kommer til å bli veldig lekker med enda mer ballong-føtter. Jaja,vi er vel ikke gravide for å være lekre? Ellers har jeg det fint. Jobber full tid, dog jeg merker at lønnen blir mindre da jeg ikke er like effektiv som før... Litt småplager som vondt i ryggen og slikt, men innbilder meg at det bare er min egen feil siden jeg har en jobb som sliter på korsryggen, ikke trener jeg nok heller... Jenten i magen har fått seg personlighet allerede...Hun skal hete Isa og elsker å terge sin far. Hun sparker og turner og danser i timesvis hele dagen,- helt til pappen skal kjenne henne... Hans hånd på magen = musestill Isa... Har gått opp 2 kg, hvilket jeg er helt fornøyd med. Har kick på tomater for tiden, for en måned siden var det maiskolber... Håper det ikke blir sjokolade eller småstein om en måned Har kjøpt vogn,tåteflaske og en barnebok. Thats it. Kanskje snart på tide å kjøpe inn litt mer,men men... Har alltid nok tid...kremt Det var vel mine tanker om uke 26... Ikke så spennende å lese om kanskje,men grååådig spennende å få oppleve selv! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5233899-s%C3%A5-begynner-uke-26/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå