**synne** Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Snuppa her er ganske tynn i lokkene -akkurat som sin far... Så her ser jeg nok langt etter sløyfe i håret på toårsdagen og, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 2. juni 2006 #2 Del Skrevet 2. juni 2006 Lillegutt kunne nok hatt rimelig mye sløyfer i håret nå. han har mye og langt hår. Hadde ikke lyst å klippe han før han var 1 år....Så ble han 1 år.... og nå vet jeg ikke om jeg tør...er redd for ikke å få det ok, og synes det er uhørt å betale i dyre dommer hos frisør fore å snaue litt på han....så nå driver jeg bare å utsetter det....til familiens forlystelse. Har fått foreslått både hestehale og lysblå sløyfe nå *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 2. juni 2006 #3 Del Skrevet 2. juni 2006 Samme her aprilbaby! Mathias Emil har (hadde) lang lugg og langt med ørene. Tynt!! (les: shit jeg har skamklippet han) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 2. juni 2006 #4 Del Skrevet 2. juni 2006 Fint lite! At det lille som er der er lyst hjelper ikke på saken, men vi kan lage liten hanekam på henne, så litt er det jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 2. juni 2006 #5 Del Skrevet 2. juni 2006 MASSE hår her og :-) Var ikke så mye i begynnelsen, men nå har han masse tykt hår:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 2. juni 2006 #6 Del Skrevet 2. juni 2006 Tarald har en del hår. Mistet ikke fjonene sine da han var baby. Håret er langt i nakken og ved ørene, og i det siste har jeg vært såå nær ved å hente saksa....MEN etter at Solstråle skamklippet Mathias Emil; ) tror jeg jaggu jeg lar noen "profesjonelle" til å ta over jobben...; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 2. juni 2006 #7 Del Skrevet 2. juni 2006 Hehe... God ide!! Bra at andre kan lære av mine feil:-) hihi.... Var ikke så lett for frisøren heller. Men ble så fin atte... Var jo kjempebillig da, 50 kr... Vet ikke om det er vanlig men... Det måtte til, begynte å bli så lang i luggen, det er jo ikke bra for øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 2. juni 2006 #8 Del Skrevet 2. juni 2006 Her er det veldig mye hår som må opp i hestehale eller musefletter hver dag. Har klippet henne 6 ganger siden fødsel allerede.Så 2 år's dagen blir det vell en liten flette hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marianne1231 Skrevet 2. juni 2006 #9 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg må nok snart til frisøren med lillegutten min og klippe krøllene hans.Har langt hår i nakken ,ved ørene og panna,men jeg har ikke lyst til å ta krøllene........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 3. juni 2006 #10 Del Skrevet 3. juni 2006 Antonio bgeynner å få mye hår. Han har masse krøller, så det blir nok afro på han:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 3. juni 2006 #11 Del Skrevet 3. juni 2006 hehe.. her har ikke vært så mye nei.. men etter 1 års dagen så har det virkelig grodd.. Og det ser ut som om hun får det samme fine, tykke, bølgete håret som pappaen hennes har.. Litt misunnelig ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 3. juni 2006 #12 Del Skrevet 3. juni 2006 Gullet har litt hår ja. Hverken lite eller mye. Får så vidt i en strikk på toppen av hodet. Og det kommer antydninger til krøller i nakken. Håper hun får krøller, det er såååå søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå