Gå til innhold

Mai: Emma Olea kom til verden!


oslo *20.05.06*

Anbefalte innlegg

Nå er det en uke siden vi kom hjem fra sykehuset med vår lille prinsesse. Det har vært mye kos og også mye slit! Hun er veldig snill, men det tar tid å bli kjent med hverandre. Vi skjønner vi har vært veldig heldige, for hun er veldig snill bare hun får mat og tørr bleie. Hun sover natten igjennom. Jeg må vekke henne for å gi henne mat midtveis i natten pga melkespreng. Så hun har godt sovehjerte.

 

Fødselen gikk veldig greit og fort. Hun var ute tre timer etter at vi ankom ullevål tirsdag 23 mai. Så det ble ikke tid til noen form for bedøvelse. Men jeg klarte meg bra likevel. veldig deilig når det hele var over. En helt sinnsyk følelse på det siste presset da hun ploppet ut.

Hadde en super jordmor og barnepleier og en fantastsik mann som hjalp meg igjennom det hele, selv om jeg ikke var interessert i så mye hjelp da jeg lå der...men sa ikke så mye stygt.

 

Uansett er det deilig å ha det hele overstårr uten dramatikk.

jenta vår spiser bra og har gitt meg pamela-pupper...litt moro, hadde de bare ikke vært så vonde!

 

Nå gleder vi oss bare til å bli bedre kjent med jenta vår. Lærer mye nytt om henne vær dag, og vi begynner å komme inn i bleskift og babystell rutinene. Og formen min er stigende, så da kan det vell ikke bli bedre.

 

Lykke til til dere andre som enda ikke har født.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...