vb-76 Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Didrik har det i panna fra fødselen enda. Trodde det ville forsvinne i løpet av det første året, noe det ikke har gjort. Jeg syns jo det er søtt jeg da, en del av han liksom.. Noen flere som har det enda??
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 burde eg vite hva storkebitt er? *titter fram fra skjulestedet mitt*
**synne** Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 snuppa har noen flekker i nakken som ikke ser ut til å ville forsvinne med det første... Tror det er et såkalt storkebitt...
Solstråle* Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Mathias Emil har/hadde et stort i nakken og en prikkete V i pannen som kom frem når han stresset (akkurat som meg, hadde det til jeg var i tenårene) Men når du nevner det nå, så tror jeg nesten at begge har gått vekk. Må sjekke med en gang han våkner!!
Tre små & mammaen Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Hva er det egentlig storkebitt kommer av? Er det ikke slike rosa flekker noen babyer har i nakken eller panna?? Er det pga. press under fødselen?? (mener å ha lest det) Mine har ikke noe storekbitt iallefall..
vb-76 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2006 Mener å ha hørt at de sitter fast i bekkenet på vei ut, at det er årsaken ja.. Didirk har et søtt merke i panna og noe i nakken. Tviler på at han syns det er like søtt når han kommer i tenårene da, om det ikke har blitt borte før det...
**synne** Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 aner ikke hva det kommer av...men jeg måtte jo holde igjen i en time med pressrier under fødselen så det er jo ikke umulig... Har aldri tenkt over det.. Snuppa hadde en v over ene øyet, men den har forsvunnet, og prikkene i nakken har blitt svakere, men synes godt enda..
Solstråle* Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 Å nei! Nå glemte jeg å sjekke, og han sover igjen!! Vb-76 Ville bare si at det merket jeg hadde i pannen var egentlig helt usynlig. Dukket bare opp når jeg ble sint eller stresset. Med andre ord når blodtrykket steg... Hehe...
Monica *rosa og blå* Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 Natalie hadde en rød prikkete ring i nakken, men ser den ikke nå lenger.. hun har masse hår i veien pluss at hun er i hundre nå så det var ikke så enkelt å se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå